Top sedam najutjecajnijih Instagram modnih ikona

Najutjecajnije modne ikone s Instagrama.

U samo nekoliko godina Instagram je od trendy aplikacije postao meka za zaradu kroz koju godišnje protutnji oko 600 milijuna korisnika. Simpatična društvena mreža za izmjenjivanje fotografija popularnost duguje slavnima, koji su je prepoznali kao praktičan alat za komunikaciju s obožavateljima. Tako je primjerice Beyoncé ‘srušila’ Internet kad je na Instagramu objavila da čeka bebu. Svakodnevno je slijedi gotovo sto milijuna korisnika, a američka pjevačica i glumica Selena Gomez ‘prešišala’ ju je na Instagramu za čak 119 milijuna obožavatelja.

Na ljestvici najpopularnijih su i Taylor Swift, Kim Kardashian West i Nicky Minaj. No polako, ali sigurno Instagramom su zavladale i djevojke koje su vještom samopromocijom od zaljubljenica u modu postale brand, a influencerski marketing postaje jedna od najpopularnijih niša za zaradu u modnom svijetu. Blogeri postaju novi modeli street fashion mode, a velike kuće – kao i dizajneri koji se tek pokušavaju probiti ih maze, paze i skupo plaćaju.

Blogeri koji zarađuju za svoj život objavljujući fashion fotografije našli su se na meti ‘modnih diktatora’ kao što je Vogue, koji kritizira njihovo populariziranje uličnog stila.
- Poručujem blogerima koji se neprestano mijenjaju od glave do pete i plaćeni su da bi svakih sat vremena nosili drukčije modne kombinacije da prestanu. Nađite drugi posao jer nagovještavate smrt stila – komentirala je Sally Singer, kreativna urednica Voguea, a modna kritičarka Sarah Mower dodaje kako su modne blogerice patetične.

Modne blogerice se ne obaziru na kritike, a neke od njih, poput Chiare Ferragni završile su i na naslovnicama Voguea. Donosimo listu najutjecajnijih modnih influencerica.

CHIARA FERRAGNI, THE BLONDE SALAD


Među najpopularnijim modnim street style influencerica, prema portalu Fashionist je Chiara Ferragni koja je sa svojim blogom The blonde salad na vrhu ljestvice čak dvije godine za redom. Talijanku s američkom adresom slijedi oko 8,8 milijuna obožavatelja. Chiara je blog pokrenula 2009., a publiku je privukla ludim printevima, fen-frizurama i ponekim ludim selfijem. Iako ima tek 29 godina, našla se na Forbesovom popisu 30 najbogatijih ljudi mlađih od 30 godina sa zaradom od osam milijuna dolara. Mlada blogerica redovito dobiva pozivnice za prve redove modnih revija, a surađuje i s modnim kućama Louis Vuitton, Christian Dior, Ermenegildo Zegna i Mango. Chiara se i sama bacila u dizajnerske vode, a njezina kolekcija cipela prodaje se u tristotinjak trgovina diljem svijeta.

KRISTINA BAZAN, KAYTURE


Švicarka Kristina Bazan ima 2,4 milijuna pratitelja na Instagramu, blog koji je dobio brojne nagrade i milijunski ugovor s L’Orealom. Iako su joj tek 23 godine surađuje s imenima kao što su Chopard, Cartier, Louis Vuitton, Dolce&Gabbana, Yves Saint Laurent, Dior i Jimmy Choo, a krasila je i lice portugalskog Voguea. Blog Kayture pokrenula je 2011. godine, zajedno sa svojim partnerom Jamesom Chardonom. Mislila je da će postati spisateljica ili arhitektica, a blog joj je služio tek kao ventil za izražavanje kreativnosti. Obožavatelje je osvojila luksuznom elegancijom i besprijekornim fotografijama.

AIMEE SONG, SONG OF STYLE

Objavu dijeli Aimee Song (@songofstyle)


Kalifornijska dizajnerica interijera jedna je od prvih slavnih blogerica, a danas je prati 4,5 milijuna obožavatelja na Instagramu @songofstyle. Zaljubljenice u modu oduševljava sportskom elegancijom i eklektičnim spojem najrazličitijih stilova, ali i fotografijama s putovanja, snimkama hrane i interijera. Obožavateljice na njezin profil dolaze po dnevnu dozu casual modne inspiracije, ali i ponešto hrabrije outfite koje potpisuju modni dizajneri koje Aimee vješto kombinira. Od pripijenih crvenih kožnih hlača, ponekom majicom s porukom i jeansa visokog struka do lepršavih haljinica, poznata blogerica uživa u igri uzorcima i materijalima.

DANIELLE BERNSTEIN, WE WORE WHAT


Trendsetterica iz New Yorka za objavu na Instagramu @weworewhat zaradi i do 100.000 kuna. Slijedi je milijun i 600 tisuća followera, a ima tek 24 godine. Blog je pokrenula još dok je studirala modni marketing i vrlo brzo je potpisala ugovor s Nikeom. Kako i sama Danielle kaže, njezin stil je nastao pod utjecajem ulične mode New Yorka. Od Louis Vuitton ruksaka, do kupaćih kostima i sunčanih naočala s potpisom, mlada blogerica uspješno predstavlja stil američke zlatne mladeži. Iako Danielle prvenstveno surađuje s poznatim modnim kućama, cipele i odjeću joj šalju i mladi dizajneri kako bi njezini obožavatelji prepoznali novi brand koji vrijedi imati u ormaru.

JULIE SARNIANA SINCERELY JULES


Rođena u Meksiku, odrasla u Los Angelesu, Julie je omiljeni hobi pretvorila u sjajajan posao. Njezin osunčani ten, istančani stil za modu, egzotične odjevne kombinacije i sjajne fotografije koje snima njezin dečko – i profesionalni fotograf, očarale su gotovo četiri i pol milijuna obožavatelja koji s nestrpljenjem očekuju nove boemsko – kalifornijske outfite. Poznati modni brandovi, poput Manga i magazina Glamour lansirali su je u zvijezde pa se i san mlade blogerice o otvaranju trgovine odjećom sve više bliži stvarnom scenariju. Do tada, Julie @sincerlyjules marljivo dizajnira majice i radi i kao freelance stilistica.

JESSICA STEIN, TUULA VINTAGE


Jessica je omiljena australska modna ikona koju prati i Vogue, Vanity Fair, kao i Harpers Bazaar. Bajkovito romantični ili sofisticirani casual stil savršeno se uklapa u omiljene svjetske destinacije koje Jessica posjećuje. Na svojem Instagram profilu @tullavintage ima 2,6 milijuna obožavatelja koji kroz digitalni prozorčić u njezin svijet svakodnevno prati što mlada modna ikona ima u tanjuru, a koje plaže i skrivene lagune posjećuje. Duga kosa i lepršave haljine njezin su fashion potpis.

NICOLE WARNE, GARY PEPPER GIRL


Nicole @garypeppergirl slijedi 1,7 milijuna followera diljem svijeta. Blog je lansirala 2009. kao vintage webshop dok je imala 25 godina, a danas je jedna od najuspješnijih modnih influencerica na svijetu. Mlada Australka dospjela na naslovnice brojnih magazina od kojih su najzapaženiji Lucky, Elle Australia i Nylon, a ostvarila je i uspješnu suradnju s prestižnim brendovima kao što su Chanel, Valentino i Chopard.
- Dok sam bila jako mlada pokušavala sam biti drukčija od drugih, ali s vremenom sam pronašla svoj stil – kaže ljepotica japansko korejskih korijena koja živi u Australiji.