Bakin ćušpajz od koprive

Zašto ne biste isprobali ovaj pomalo zaboravljen recept za ukusno varivo bogato vitamina A i C?

Brza hrana usporava metabolizam, gomila neželjene kilograma na vašim bedrima, i ne pruža vašem organizmu dovoljno energije. Zašto radije ne biste jeli zdrava variva? Bakin ćušpajz nudi bogat izbor variva koje kuhaju po recepturama naših predaka.

Kopriva, primjerice, nije samo biljka s “bodljikavim” svojstvima – već i poželjna namirnica za ukusan obrok. Od davnina je uzgajana kao ljekovito bilje, ali i zdravo lisnato povrće. Raste po cijelome svijetu – od zapadne Europe pa sve do Himalaja.

Predstavlja bogat izvor vitamina A i C, poznata je po svojem antibakterijskom djelovanju, a sadrži i značajan postotak željeza zbog čega se njena konzumacija preporučuje osobama što pate od anemije. Pozitivno djeluje i na gušteraču, pomaže u snižavanju šećera u krvi, liječi upale urinarnog trakta i stimulira rad crijeva.

Koprivu možete kupiti na tržnicama, ili ju sami ubrati. Imajte na umu da koristite rukavice prilikom branja, jer bi vas njene žarnice mogle značajno opeći. Također, bez brige se prepustite kulinarskoj pustolovini, jer termičkom obradom one gube svoju moć. Spremni za kuhanje?

Bakin ćušpajz od koprive

Namirnice:
2 žlice maslinovog ulja
2 žlice ribanog parmezana
1 nasjeckani luk
veliki snop mlade koprive
2 veća krumpira
20 dag sitne tjestenine
sol

Priprema:
Na ulju prepržite luk i krumpir narezan na kockice. Kad je krumpir gotovo kuhan, dodajte nasjeckanu koprivu, litru i pol vode i malo soli. Kad voda zakuha umiješajte tjesteninu. Poslužite s parmezanom čim se tjestenina skuha.

Dobar tek!