Fabien Constant, redatelj kratkih filmova za Emporio Armani

Kako bi ispričao ovu priču, Giorgio Armani ovoga je puta umjesto modela odabrao mlade i iznimno talentirane glumce. Giorgio Armani je 1998. kreirao prve mirise za Emporio Armani, urbanu i eksperimentalniju verziju matičnog branda koji odiše mladošću, slobodom i pozitivnom energijom.

Nakon dugog niza godina, na scenu nastupaju dva nova mirisa, BECAUSE IT’S YOU, koji odražavaju suvremeni način života i obraćaju se novoj generaciji. Dva naziva – dvije fraze kojima započinje ljubavni dijalog predstavljen u nizu kratkih filmova redatelja Fabiena Constanta, u kojima glavne uloge tumače mladi i talentirani glumci Matilda Lutz i James Jagger.

04

Ideja je bila ispričati priču o moći ljubavi, energiji istinske povezanosti i nadahnjujućoj snazi zajedništva. O mladiću i djevojci koji se vole svakim dijelom svoga bića, o njihovoj vječnoj ljubavi. Ne o prolaznoj romansi, već o dugogodišnjoj vezi.

U projektima povezanim s modom na kojima je radio s Loïcom Prigentom, poput dokumentarnog filma o Carine Roitfeld Mademoiselle C, redatelj Fabien Constant je razvio prepoznatljivi stil pomoću kojeg suptilno otkriva intimne trenutke svojih protagonista.

Kakva je suvremena ljubavna priča koja je puno više od prolazne zaljubljenosti? Laura i Paul snažni su individualci koji već preko četiri godine uživaju u zajedničkom životu u samom srcu New Yorka. On je pisac, ona ilustratorica. Ona je neovisna žena, a on pravi romantik. Čeznu jedno za drugim i uvijek iznova dokazuju svoju ljubav. U krupnom kadru – na vrhu zgrade ili na krovu žutog taksija.

Moć ljubavi izražena je kroz energične ritmove pjesme Powerful, koju izvode Major Lazer i Ellie Goulding.

02

03

W: Kako ste došli na ideju o seriji filmova?
Na početku nismo imali scenarij, već su tri autora osmislila životne priče protagonista prije nego što su se oni uopće i sreli. Taj se dio najčešće niti ne snima, ali pomaže glumcima da se bolje unesu u lik i budu autentičniji. Primjerice, zamislili smo da su Paulovi roditelji hipiji koji su iz Europe emigrirali u Sjedinjene Države, a da Laurini djed i baka još uvijek žive u Italiji.

W: Gledatelji dobivaju uvid u njihove zajedničke trenutke iz vrlo intimne perspektive. Kako ste to snimili?
Zaista smo željeli gledatelje uvući u priču. Stalno sam s kamerom na ramenu jurio za Matildom i Jamesom, ne znajući što su smislili. To mi se jako svidjelo i odlično je funkcioniralo, budući da se još od prvog dana snimanja osjećala snažna kemija između mladih glumaca. Scene su vrlo životne, a to je ono čemu težim. Moji su kadrovi obično dosta dugi, nikad ne vičem „rez” jer želim zabilježiti i ono što se događa prije i poslije same scene.

W: Zašto ste prekinuli ritam priče …da pojačate uzbuđenje?
Željeli smo da posljednje scene prikažu zaista posebne trenutke, a budući da smo imali više od 50 sati snimljenog materijala, morali smo pomno odabrati scene. Primjerice, trenutak kada ga Matilda pronalazi na krovu ili kada je Paul susreće na gradilištu, na velikoj visini. U montaži smo se odlučili i za namjerne prekide zvuka, kako bismo pokazali da ljubav nije uvijek nježna i idilična. Ponekad između zaljubljenih dolazi do napetosti, pa čak i opasnih situacija.

Intervju i fotografije: L’Oréal Adria

Facebook Like Button