Inćuni u limunovom soku

Želite li napraviti odličan lagani ručak samo sijedite ovaj recept .

Višnja izrazito pazi na to da jela budu spremljena tradicionalno po receptima naših nona ili baka s što sviježijim namirnicama bez suvišnih začina, tako da tekstura i okus svih namirnica dođu do izražaja. Danas vam donosimo recept za ukusan obrok i veoma jednostavan za pripremu. Možete ga u svako doba poslužiti kao predjelo ili za iznenadne goste kao zagriz, tapas uz piće, a uz povrće lešo ili blitvu sa krumpirom i kao lagano glavno jelo.

Sastojci za 4 osobe:
500 g svježih inćuna
Sok od 6-7 limuna
Djevičansko maslinovo ulje /po mogućnosti hladno prešano/
2-3 režnja češnjaka
1 malu ljutu papričicu
Svježi peršin sitno kosani

Priprema:

Očistite inćune tako da im odrežete glave, filetirate ih i odstranite kost. Operite ih pod mlazom hladne vode, ocjedite i obrišite kuhinjskim papirom.
U prikladnu zdjelu stavite malo soka od limuna,zatim složite red inćuna s otvorenim djelom prema gore, a kožom prema dolje te ponovo polite limunovim sokom, složite drugi red inćuna, ponovo polite sokom od limuna i tako sve dok ne složite sve inćune.Ostavite ih da stoje tako preliveni u hladnjaku najmanje 12 h, a najbolje preko noći.

Posluživanje:

Na ukrasni tanjur ili pladanj složite inćune ukrug ili u redove,pospite obilato sitno sjeckanim svježim peršinom, zdrobljenom papričicom, sitno sjeckanim češnjakom, posolite i popaprite, ako je moguće bijelim paprom.

Poslužite kako smo gore naveli uz priloge kao što su prepečeni kruh ili pire od kuhanih jabuka ili lešo blitvu sa krumpirom.

Napomene:
Prednost ovog jela je u tome što se može pripremiti i do dva dana ranije i držati u hladnjaku.

Nutritivna vrijednost:
Nutricionisti preporučaju 2-3 obroka ribe tjedno. Ova riba je važan izvor bjelančevina, vitamina B skupine,vitamina A,vitamina D,kalija i željeza,te u manjim količinama joda i selena.

DOBAR TEK želimo Vam!

Pripremila: Višnja Dobrić Čihoratić

Slika: Shutterstock