Odlazak u kazalište postala je moje svakodnevnica (na užas mnogih) i mada se znaju zaredati predstave koje nikome ne bih preporučila, ja ipak nastavljam s pohodima neovisno jesu li izvedbe u historijskim zgradama, u dvorištima, industrijskim halama ili u ambijentima koje bih inače zaobišla.
Često mi se događalo da na garderobi kazališta za djecu dižu s pulta moju jaknu tražeći ispod nje malu jaknu jer u pravilu na predstave za djecu odrasli dolaze samo ako moraju, odnosno ako su pratnja.
Nikola Plečko (1974.) od „malih nogu“ voli crtati pa je prvi strip dovršio 1980., prvu karikaturu nacrtao 1986., „ozbiljno“ se počeo baviti portretnom karikaturom krajem
Prema motivima slikovnice britanskog ilustratora Joea Todd – Stantona „Miš Julijan“ (A Mouse Called Julian) nastala je predstava u režiji Asje Kahrimanović
U početku su gledali predstave i pisali kazališne kritike, a onda se Ivica Buljan (1965.) okrenuo režiji a Dubravka Vrgoč (1961.) vođenju kazališta i produkciji da bi korak dalje bilo osnivanje Festivala svjetskog kazališta
Projekt „Prospero – prošireno kazalište“ okuplja devet kaza- lišta (i jedan medij) iz devet zemalja Europske unije „sa zajed- ničkim ciljem promicanja inkluzivnijeg i raznovrsnijeg kazališnog stvaralaštva, aktualnih društvenih pitanja te razvoja nove publike diljem Europe
Vukovarski filmski festival je u svojem osamnaestom izdanju (28.8.-1.9.2024.) okupio impresivan broj dobrih filmova iz podunavskih zemalja (umjetnički ravnatelj Daniel Rafaelić) i jedina bi moja zamjerka bila
18. Vukovarski filmski festival (28.8. – 1.9.2024.) ponudio je i ove godine brojne zanimljive filmove iz podunavskih zemalja, pa kako su među njima bili i kandidati za Nagradu „Oscar“
Dvanaesto izdanje zagrebačkog Festivala svjetske književnosti (1.-7.9.2024.) otvorio je talijanski književnik Paolo Giordano predstavljajući svoj roman „Tasmanija“
Prvi puta su te riječi izgovorene krajem srpnja 2006., a onda iznova svake godine (obično nekog srpanjskog petka) u jednom od tučepskih zaseoka
Tekstualno i likovno zanimljiva knjiga „Carlotta Grisi – baletna diva iz Vižinade“ autorice Elene Poropat Pustijanac
„Zaštitni“ umjetnički znak istarskog gradića Svetvinčenta je Festival plesa i neverbalnog kazališta u sklopu kojeg se od 2000. godine pleše na javnim gradskim prostorima