Olgine recenzije

Često smo se uvjerili da je stvarnost uzbudljivija od mašte jer su neobične sudbine, pojave i karakteri dio svakodnevnice i samo onda kada nismo u stanju objasniti njihovo porijeklo, počinjemo govoriti o fantastičnom, nadrealnom i maštovitom

U kazališnoj knjižici za operu „Tosca“ Giacoma Puccinija (1858.-1924.) koju je režirao Pier Francesco Maestrini i koja je premijerno izvedena u Slovenskom narodnom gledališču u Mariboru

Zahvaljujući suradnji između Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu i Slovenskog narodnog gledališča u Mariboru već se nekoliko godina hrvatski i slovenski pretplatnici voze između ova dva grada kako bi pogledali tri zagrebačke i tri mariborske predstave

Dječje kazalište Dubrava (najistočnije zagrebačko kazalište) se prilično smiono upušta u najrazličitije izvedbe pa me nije začudila obavijest da će predstavu „Čarobne etide“ Nikoline Do

Religioznu poemu u četiri pjevanja na slavonskoj štokavskoj ikavici „Sveta Rožalija“ o „djevici i pustinjakinji iz Palerma iz 12. stoljeća“ u kojoj su vidljivi utjecaji dubrovačkog baroknog pjesništva

Uvijek me čudilo da u varaždinskom kazalištu ima tako malo glazbeno-scenskih uprizorenja budući da ovaj grad slovi kao „glazbeni grad“ i posjeduje potencijale za izvedbu recentnih, „oživljenih“ ili manje poznatih opernih djela

Autorski projekt redateljice Ivice Boban, dramaturginje Olje Lozica i glumaca Amara Bukvića i Filipa Juričića pod nazivom „Kako misliš mene nema?!“ stasao je

Nikakve društvene i ekonomske peripetije ne mogu uništiti kazalište, a ljudsko ili vremensko agresivno djelovanje mogu tek nakratko odstraniti javno istaknuti kazališni plakat.

Autorski projekt glumice Lade Bonacci „Ostatak života“ temelji se na dramaturškoj obradi (Dorotea Šušak) autobiografske epizode u kojoj prikazuje upis u vozačku školu (u četrdesetoj godini) i frustracije kroz koje prolazi prilikom mukotrpnog učenja do stjecanja dozvole

Velika barokna tvrđava Brod (1715.-1784.) na savskoj obali dala je gradu ime Brod na Savi i mada je grad kasnije (1934.) nazvan Slavonski Brod, utvrda je i dalje ostala važno mjesto.

Marija Maksimović i Martina Rukavina su autorice koncepta, koreografkinje i izvođačice plesne predstave „Koloplet“ za djecu od 4 do 10 godina, koju su na glazbu Hrvoja Puškarića i Sandija Bratonje izvele u Zagrebačkom plesnom centru (11.1.2025.).

Glumac Matko Raguž (1955.) je razmišljao, propitivao, vagao i odlučio – izaći! Ovako bi mogla početi priča/bajka/legenda o nastanku Teatra Exit