20 zdravih obroka za bikini liniju

Kao i s učenjem, s pripremom tijela za ljeto i dnevnim vježbanjem uvijek započinjem u zadnji trenutak.

Inače vježbam kod kuće ili trčim tri dana u tjednu. Imam osjećaj da bih za predstojeću bikini sezonu trebala vježbati dnevno, posebice zato što radim od kuće i osjetno se manje krećem a većinu vremena provodim ispred računala.

Bez obzira koliko često vježbate, bez pravilne prehrane nećete brzo doći u željenu formu. Općenito, moj dečko i ja se hranimo dosta zdravo. Tri kuhana obroka dnevno. Moj problem je ponekad u veličini obroka, kasno noćnom zalogaju i ugljikohidratima. Upravo na tom polju sam odlučila uvesti red – ne jedem kruh, moj zadnji obrok je u 20:00 sati i pijem puno više vode.

Inače puno radim te ponekad između konferencijskih poziva ne stignem pripremiti ručak pa onda iz zamrzivača uzmem što got mi je pri ruci, što obično nije baš zdravo. Pronašla sam i isprobala 20 izvrsnih recepata za jutarnji, dnevni ili večernji obrok.

20-healthy-nacks-1
#1 Cored sliced apples with peanut butter, oats, nuts, and chocolate chips.
#2 Tofu spinach dip with raw veggies.
#3 Low-fat cottage cheese with fruit spread and unsalted pretzels.
#4 Tortilla chips and chunky salsa.
#5 Raw veggies and ranch dip.
#6 Chocolate pudding and a banana or dipping (I more often eat banana with peanut butter).
#7 Unsalted peanuts and raisins.
#8 Graham crackers with light cream cheese and sliced red grapes.
#9 Ants on a log (celery with peanut butter and raisins).
#10 Half of a peanut butter and jelly sandwich on whole wheat bread.
#11 Small salad with light dressing.
#12 Half of a tuna melt on whole wheat English muffin with cheddar cheese.
#13 Home made trail mix with Puffins cereal, nuts, dried fruit, dark chocolate chips.
#14 Small bowl of bran flakes with 1% milk (I use vanilla almond milk or soy milk) and blackberries.
#15 One cup of Greek yogurt with sliced mango and a sprinkle of Grape Nuts.
#16 Smoothie – mango with mango Greek yogurt and a splash of orange juice.
#17 Two hard boiled eggs with Kashi crackers (salt and pepper and some hot sauce).
#18 Cheese stick and 1 cup of red grapes (I also like to eat pears with cheese).
#19 (Leftovers) Small veggie quesadilla with black beans, sweet potato, scallions, cheese, and (scrambled eggs – optional).
#20 Pineapple cilantro popsicles.

Povrh svega, uvijek jedem zdrav doručak, umjesto kave s mlijekom sada pijem espresso bez šećera, kojeg sam zamijenila s malom žličicom meda. Umjesto druge šalice kave sada popijem zeleni čaj.

Kako se vi pripremate za bikini? Imate li savjete koje želite podijeliti s nama?

Pokušajte koji od ovih recepata! Spakirajte ih u vrećicu i ponesite na posao kao zamjenu za slatkiše ili pekarske proizvode.

Izvor fotografije i recepti: Spelassweetlife

Katarina Štimac, fashion blog – LaKatwalk