Beauty

Misija K18 je da transparentnim pristupom i edukacijom upozna potrošače sa sastavom proizvoda koje koriste, za razliku od mnogih brendova koji svoje korisnike drže pod velom neznanja.

Kiehl’s predstavlja novu formulu za djelovanje na sve četiri zone područja oko očiju.

CeraVe SA gel za čišćenje i SA krema za zaglađivanje suhe i grube kože s tri esencijalna ceramida – ureom, salicilnom i hijaluronskom kiselinom – rješavaju problem suhe, grube i zadebljale kože.

Sljedeće godine čuveni salon proslavit će 15 godina postojanja, a svojim klijenticama uvijek pruža najbolje od najboljeg.

Jeste li znali da je muška koža općenito deblja, ali osjetljivija od ženske?

Osim što je Kiehl’s poznat po svom individualnom i detaljnom pristupu svakom kupcu, jedna od poznatih usluga koje nudimo je besplatna analiza kože.

Kroz Karlove čarobne ruke prošla su i svakodnevno prolaze brojna poznata lica, a to i jest dokaz izvrsnosti i rezultat njegovog predanog rada i talenta.

Kada je riječ o pronalasku odgovarajućih proizvoda za osnaživanje barijere kože, najprodavanija krema za lice brenda Kiehl’s, Ultra Facial Cream, kraljica je među drugim isprobanim kremama.

Prošla su vremena kada je atraktivna ambalaža bila dovoljna kako bi se privukla pažnja konzumenata.

Prvi neinvazivni filer tretman za kućnu upotrebu – Fillerina, predstavljen je i u Hrvatskoj.

Giorgio Armani predstavlja Sì PASSIONE ÉCLAT DE PARFUM, novu snažnu i blistavu interpretaciju svojeg prepoznatljivoga ženskog mirisa Sì.

Kroničan osjećaj umora i manjka energije, ali i Post-COVID sindrom pozivaju na dodatno jačanje imuniteta.