Njemački kipar, teoretičar i politički aktivist Joseph Beuys (1921.-1986.) je, prema mišljenjima relevantnih ljudi, najradikalniji umjetnik druge polovine dvadesetog stoljeća.
Uvijek sam željela da mi autori kazališnih/plesnih izvedbi dozvole pratiti rast njihovog djela od nulte točke do završnog čina, no to se, uz iznimke, nikada nije dogodilo.
Vrlo je rijetko umjetnost samoj sebi svrha (lart pour lart), jer obično izvire ili iz umjetnikove pobude da nešto obznani ili zbog nekog društvenog poticaja.
Onaj tko se ikada zanimao za srednji vijek, morao je naići na knjige francuskog povjesničara Jacquesa Le Goffa (1924.-2014.) budući da se on intenzivno bavio tim razdobljem
Ljudi su poput ptica – dok jedni nalik selicama odlaze tragajući za boljitkom, drugima je nezamisliv svaki trajni odlazak.
Galerije s jasno profiliranim programom često imaju vrlo zanimljive izložbe pa sam prema tom kriteriju odabrala dvije iz zagrebačke ponude: u Galeriji „Josip Račić“
Prvotna ideja o samostalnoj izložbi radova kontroverzne američke umjetnice Kiki Smith preobratila se u skupnu izložbu na kojoj su pokraj njezinih radova
Izložba naslovljena „Eksploatacija smrti“ autorice Dajane Vlaisavljević u zagrebačkom Nacionalnom muzeju moderne umjetnosti (bivša Moderna galerija
Životom i radom grafičara i grafičkog dizajnera Sergija Glumca (1903.-1964.) godinama se bavila povjesničarka umjetnosti Lovorka Magaš Bilandžić
U zagrebačkoj galeriji „Forum“ izloženo je četrdeset i sedam karikatura pod nazivom „Sva lica Gorgone“
Spominjala sam već da je meni zagrebačka HDD galerija (Hrvatskog dizajnerskog društva) mjesto sjećanja i mjesto učenja, jer ako se i nisam služila nekim od izloženih predmeta
Predstava „Okvir“ Zagrebačkog plesnog ansambla (ZKM, 18. 12. 2021.) nastala je u koreografiji Borne Babića, plesača poznate belgijske plesne skupine „Ultima vez“ koreografa Wima Vandekeybusa.