Pod nazivom „Linija ljepote – trag nadahnuća“ krije se tek djelić radova prikupljenih u Grafičkoj zbirci Nacionalne i sveučilišnoj knjižnici u Zagrebu, koji su, u povodu obilježavanja stoljeća spomenute Zbirke, izloženi u gornjogradskoj galeriji Klovićevi dvori od 19.9. – 3.11. 2019.
U izložbenom prostoru zagrebačkog Muzeja Mimare (u ovom slučaju gotovo je simbolično da se nalazi u podrumu) može se od 24.9.-24.10.2019. pogledati izložba karikatura Nika Titanika pod nazivom „Kronika hrvatske gluposti“.
Krajem rujna 2019.u Zagrebačkom kazalištu lutaka gostovalo je Marionetsko kazalište iz Bakua u organizaciji Veleposlanstva Azerbajdžana u Republici Hrvatskoj i Ministarstva kulture RH.
Slovenski pisac Josip Vandot (1884.-1944.) najpoznatiji je po svoje tri knjige vezane uz dogodovštine malog pastira Kekeca: „Kekec na zlu putu“ (1918.), „Kekec na vučjem tragu“ (1922.) i „Kekec iznad samotnog ponora“(1924.).
Komorni prostor Galerije f8 u susjedstvu zagrebačke Akademije dramske umjetnosti vrlo često je mjesto izuzetno dobrih izložbi studenata spomenute ADU, pa je takva i ona Luke Pešuna iz ciklusa diplomskih izložbi (ADU Zagreb, Odsjek snimanja, Katedra za fotografiju, diplomski studije fotografije) otvorena od 24.9. do 12.10.2019.
Na 52. PIF-u (Međunarodnom festivalu kazališta lutaka u Zagrebu od 13.-19.9.2019.) gostovala je kazališna trupa MaaHee iz Teherana (Islamska Republika Iran) s predstavom „Simin i Farzan“ u režiji spisateljice i redateljice Fahimeh Abedini (ZPC, 16.9.2019.).
Festival solističkog suvremenog plesa Monoplay počeo je krajem kolovoza 2009. godine u Zadru
Posljednjeg dana Festivala sola Monoplay (19.-23.8.2019.) u Kazalištu lutaka Zadar nastupio je glumac Marco Cavalcoli u predstavi „Him“.
22. međunarodni festival Mladi levi (Mladi lavovi, 24.- 31.8. 2019.) u organizaciji zavoda „Bunker“ iz Ljubljane doveo je pred publiku nekoliko izuzetnih produkcija.
Poznata uzrečica „Koliko para toliko muzike“ ne mora baš uvijek odgovarati stvarnosti – često izvedba i njezin učinak ovise o virtuoznosti i dobroj volji muzikanta.