Olgine recenzije

Nečiju djelatnost etiketirati i pohraniti u „ladicu“ predstavlja svojevrsni „socijalni zločin“ jer se takvim pristupom autorima „negira“ njihovo drugačije djelovanje. Slikovnica „Šapice“ (MK, 2021.) autora Slavka Sobina

Svjesni nadmoći stvarnosti nad izmišljajem, pronicljivi autori crpe svoje teme iz okoline i pošto ih imaginativno „prekroje“ od njih oblikuju nove sadržaje.

Sveučilišne udžbenike obično ne doživljavamo kao zabavne ili šarmantne nego očekujemo da su informativni i sustavni iz čega „prirodno“ izlazi da pametan sadržaj mora biti „smrtno ozbiljan“.

Nedugo nakon premijere u matičnom kazalištu, glumica i pjevačica Leonora Surian Popov, članica Talijanske drame i prvakinja Hrvatskog narodnog kazališta Ivana pl. Zajca iz Rijeke, nastupila je s predstavom „A ritmo di Broadway/ U ritmu Broadwaya“

Teatar Exit djeluje gotovo tri desetljeća (od 1994.) i od samih početaka nastoji repertoarom podići, metaforički govoreći, obrambeni zid prema „ludilu“ kojem je, zahvaljujući raznim uvjetima (političkim i društvenim) izložen svaki „neoprezni“ pojedinac.

Bila je gadna večer – tmurna, kišna i ljigava, taman za ostati doma. Ali ne, ja sam kročila pločnikom na kojem su vrebale lokve i zbog kojih je razmak od tramvajske stanice do KNAP-a (Kulturni centar na Peščenici) izgledao neizmjerno dugačak.

Raspisivanje temeljnog motiva često pretvara zanimljivu ideju u dopadljivu priču, pa su brojne basne iz antike (Ezop, Fedro) u raskošnijem ruhu (Jean de La Fontaine) dospjele u ovo naše vrijeme ne izgubivši na autentičnosti.

Umjetnička organizacija „Četveroruka“ već cijelo desetljeće u svojem kazališnom radu njeguje „istraživački pristup, kontinuitet, razvoj ansambla, angažiranost i društvenu osjetljivost“ što se dosljedno očituje u svim njihovim predstavama

Znala sam da su zidovi Vranyczanyjeve palače (1889.) u Berislavićevoj ulici (Zagreb) nagrđeni pukotinama, da će biti hladno u njezinom raskošnom stubištu dok ću hodati uokolo ili oslonjena na balustradu pratiti predstavu „Simfonije/ Turpituda“

Sve češće težim usporedbama i nalaženju sličnosti među raznim događajima pa sam se prilikom premijere predstave „Moji tužni monstrumi“ Mate Matišića u režiji Vite Taufera

Sjedeći u tišini i u potpunom mraku na početku predstave „Migracija zraka“ autorice Jovane Zelenović u Zagrebačkom plesnom centru

Odjednom je došlo takvo vrijeme da se većina ljudi ne uspijeva na dulji period usredotočiti na bilo kakvu složenu ili dugotrajnu aktivnost