Prsten oko vašeg tijela

Ima jutara kada nakon buđenja imam grižnju savjesti oko toga što sam večerala i u koliko sati sam to učinila.

Naravno, pomisao na ugodu na mojim nepcima od prethodne dobro provedene večeri u nekom izvrsnom restoranu ili u mojoj kuhinji raspolože me pri jutarnjem buđenju, ali pogled u ogledalo iz profila začas me baci u drugi „mod“.

Zaista pazim što jedem, ali kaže se kakav bi to bio život da se baš svega odreknem. Zato recimo obožavam pojesti fine zapečene štrukle u Esplanadi, jer su zaista najbolje u gradu, ali znam da to sve lijepo moram i potrošiti na nekoj od sprava ili ciljanim vježbicama.

Health club idealno mi je mjesto za vježbanje jer me oduševljava svojim mirom, dobrim raspoloženjem trenerice i cijelog osoblja, a posebna ženska sauna u svlačionici pruža mi potpunu intimu koju sam uvijek priželjkivala. Svaka čast muškarcima, ali se nekako bolje osjećam kada sam u “ženskoj” sauni u svom filmu:)

No vratimo se na prsten, ali ne oko vjenčanog prsta već oko struka

Uža suknja ili bilo koje hlače nemilosrdno mi otkrivaju poveći trbuščić ili naslage u obliku “šlaufa” koji se prelijeva preko pasice.

Zato krenimo od jutra i buđenja

Za bolju cirkulaciju i bolje razbuđivanje svako jutro nakon buđenja napravite 10 čučnjeva i okrenite se lijevo desno iz bokova 5 puta u jednu i isto toliko u drugu stranu s rukama ispruženim od tijela. Neka to bude početak vašeg dana prije jutarnjeg tuširanja i kavice ili finog čaja.

I zaista donesite odluku i upišite se u teretanu. Već dva do tri odlaska tjedno i ciljano vježbanje donijeti će rezultate tijekom samo jednog mjeseca i naslage oko bokova i struka ili izbočeni trbuščić počet će se napokon topiti. Vaše raspoloženje počet će rasti, a zadovoljstvo i dobre emocije donose odlične pomake i u našim životima.

Trenerica Ana, nevjerojatno uvijek dobro raspoložena, dočekala me je i s dobrim savjetima i kod ovog mog problema i počele smo raditi i na mom zaobljenom trbuščiću.

Koje vježbe donose brze rezultate saznajte od ove stručnjakinje koja ima tijelo za pozavidjeti

Vježbe u teretani i zašto su sprave najučinkovitije

1. Plank – sjajna statička vježba za jačanje cijelog tijela. Možete ga izvoditi na dva načina, a to su upor na dlanovima i na podlakticama. Prilikom izvedbe pazite na ispravan položaj kralježnice, podlaktice ili dlanove smjestite ispod ramena, a glavu i vrat u produžetak tijela.
2. Trbušnjaci – osnovna vježba, lezite na podlogu i podižite trup do djela na kojem najviše osjetite trbušne mišiće, te se kontrolirajući pokret spuštajte natrag, ali ne do kraja. Prilikom izvedbe bitno je da donji dio leđa ostane na podlozi.
3. Ruski twist – sjednite na pod sa savijenim koljenima pod 90 stupnjeva, a trupom nagnutim prema natrag formirajte kut od 45 stupnjeva. Sa opterećenjem u rukama (od 5 do 10 kilograma) premještajte ruke sa desne na lijevu stranu zadržavajući ukočeno početnu poziciju. Ovom vježbom aktivirat ćete bočne trbušne mišiće.
4. „Škarice“ – lezite na pod s rukama uz tijelo te dlanovima okrenutim prema dolje, podignite obje noge te naizmjenično spuštajte i podižite jednu pa drugu nogu. Neka jedno ponavljanje traje 2 – 3 sekunde. Ovom vježbom aktivirat ćete donji dio trbuha.

Ono što zasigurno moramo znati vrijedi za sve s ovim problemom a to je da bilo kakva tjelovježba i prehrana idu ruku pod ruku.
Koje namirnice dobro zasićuju i pružaju osjećaj duže sitosti

Vlakna su zakon

Hrana koja se sporije probavlja omogućava i sporiji dotok glukoze u krv i stoga se u krvi luči manje inzulina, a manje inzulina smanjuje i skladištenje masnih naslaga na trbuhu i oko struka.
Upravo taj efekt najbolje pružaju biljna vlakna zbog svoje spore probave. Naime, budete li konzumirali više vlakana znatno ćete smanjiti kilograme odnosno opseg struka .

Konzumirajte barem 25 grama vlakana dnevno kojih pronalazimo u povrću, voću, grahu, leći, smeđoj riži, integralnom kruhu i žitaricama.

Bjelančevine nas mogu izvrsno zasititi

Ako često imate osjećaj gladi nemojte posezati za brzim umirenjem vašeg želuca.
Gram bjelančevina sadrži jednako kalorija kao i gram ugljikohidrata također treba dulje da se probave, pa zato imate dobar osjećaj sitosti.

Bjelančevine pronađite u jajima, piletini, jogurtu, ribi.

Uz samo malo brige u danu koje posvetimo našem tijelu ono će nam to višestruko vratiti, a raspoloženje koje se budi u nama zadovoljnim pogledom u ogledalo nema cijenu. Pozitiva utječe i na naše emocije jer dobro raspoloženje ide ruku pod ruku s onim kako doživljavaju i ljudi u našoj okolini.

Stoga, osmjeh na lice, jer vaša Ana vas čeka:)