Ako još niste čuli za marku cipela Malone Souliers, samo je pitanje trenutka kada ćete čuti za dvojac Roy Luwolt i Mary Alice Malone koji su je plasirali na tržište. Od suradnje s Davidom Komaom, na tjednu mode u Londonu održanom u veljači, luksuzna marka Malone Souliers velikim koracima ide prema naprijed, a svojom interpretacijom ženske estetike privlačna je i zvijezdama kao što su Cameron Diaz ili Amy Ryan. Razgovarali smo s glavnim direktorom Roy Luwoltom i kreativnom direktoricom Mary Alice Malone, o njihovim kolekcijama, inspiraciji i budućnosti Malone Souliers.
W: Kako je došlo do suradnje između Malone Souliers i David Komea?
Roy Luwolt: Mary i ja smo proveli nekoliko sezona radeći istovremeno na bazičnom dizajnu, proizvodima i marci te smo u jednom trenutku shvatili da smo preboljeli “dječje bolesti” pa smo se stoga odlučili poigrati s podudarnim tržištima i markama, posebice s onima koji su u ponudi dulje od nas. Nekoliko puta samo prisustvovali revijama David Komea, a nakon toga smo istražili nekoliko opcija i odlučili smo kako će izgledati marka kojoj želimo težiti. Iakoon ima drugačiji pristup estetici ipak smo osjetili njegovu tvrdoglavu osobnost, samouvjerenost i tvrdokorno ustrajavanje na luksuzu. To su bili neki od razloga zbog kojih nam se svidio.
W: Kako je izgledao vaš zajednički kreativni proces stvaranja linije AW15?
Mary Alice Malone: David ima izražen estetski i dobro utvrđen dizajnerski proces, zbog kojega se može činiti kako će biti teško zajedno raditi ali u stvarnosti to samo olakšava rad. Uvijek je bolje raditi s ljudima koji stvarno znaju kako će njihova marka i kolekcija na kraju izgledati. To je bila čista suradnja u kojoj je kreativnost prštala s obije strane a mislim da smo zajedno stvorili nešto što individualno svatko od nas ne bi uspio, a to je svakako najbolji način suradnje.
W: Kakav je bio odaziv vezano uz vašu suradnju nakon London Fashion Week-a?
Roy Luwolt: Bio je zanimljiv, donešena je odluka kako nećemo podizati prodaju, projekt je bio više idejni s ciljem da Malone Souliers prikazuje svoje kreativne mogućnosti kroz različite proizvode, i namjerno kažem proizvode jer iako su to cipele, one su ipak posebniji par cipela od onoga što mi inače radimo. Dakle, suradnja nije promijenila ništa od onoga što smo bili, samo nas je izazvala da primjenimo ono znanje koje smo imali kako bi stvorili vrlo raskošne cipele po narudžbi. To su bile prve cipele po narudžbi koje je Malone Souliers plasirala, a odgovor tržišta i potrošača je bio izuzetno pozitivan.
W: Kako možete opisati estetiku svojih cipela?
Mary Alice Malone: One su klasične i ženstvene.
W: Kojem dizajneru cipela se najviše divite?
Roy Luwolt: Mi se ne slažemo baš oko svega ali volimo Manolo Blahnika i Rogera Vivieria. Nakon toga bih istaknuo marke cipela kao što su Céline i Balenciaga no svakako Mary Alice ima drugačiju filozofiju te je stoga upravo u tome razlika između onoga tko proizvodi cipele i nekoga tko ih nosi.
W: Opišite nam kako se osjeća žena u sjajnom paru štikli?
Mary Alice Malone: Seksi, snažno, nadamo se i lijepo.
Roy Luwolt: Cijelom. Mi radimo u specifičnoj kategoriji proizvoda i zbog toga smo jako sretni jer cipele zaokružuju cjelokupni izgled i daju završni dodir svakoj osobi.
W: Opišite idealnu osobu koja nosi vaše cipele?
Mary Alice Malone: Ja nisam za okvire i specifikaciju, ne razmišljam kako osoba izgleda, koliko je visoka, kakva je njezina karijera, više je to način na koji se ta žena prezentira i utjelovljuje samu sebe. Za mene je to uvijek tip žene koja ima “ono nešto” te sam uvijek svjesna njezine pojave čak i prije nego li je ugledam.
W: Na kojim projektima trenutno radite?
Roy Luwolt: Što se tiče Ujedinjenog kraljevstva, pripremamo suradnju s muškim i ženskim markama, imamo i Pop up događaje, a u Americi imamo izglede da budemo na Met balu i još par događanja koje imaju veze s televizijom i filmom. Malone Souliers ima kontinuiranu opsesivnu potrebu da pojasni svoj položaj, povezujući se s drugim markama za koje mi osjećamo da su definirane. To je bit svega što smo do sada radili. Velika prednost ostalih marki cipela je vrijeme postojanja u ponudi, one su duže vremena na tržištu, marke kojima se najviše divimo su one koje su izdržale test vremena i imaju osjećaj za dugovječnost te pronalaze puteve načina na koji se dizajniraju.
Malone Souliers je trenutno dostupna na MatchesFashion.com
Tekst uz dopuštenje Wish hr partnera, Quintessentially Lifestyle.