Vanja Halilović uvijek plijeni svojom ljepotom koja ide ruku pod ruku s njenim poslovnim uspjesima

Vanja Halilović uvijek plijeni svojom ljepotom koja ide ruku pod ruku s njenim sposobnostima na različitim životnim poljima. Pomalo samozatajna nježna Vanja iznimno voli raditi i stvarati pa osim posla voditeljice stalno je prisutna sa svojim idejama u svjetski poznatom lokalu Jimmy Woo, koji je njen partner Frane Barbieri otvorio u Zagrebu.

Koje osobine cijeni kod ljudi te što je fascinira kod nobelovke Malalu Yousafzai, a zašto je baš Indija zemlja koju iznimno voli pročitajte u najnovijem intervjuu:

W: Kako biste opisali sami sebe: kao televizijsku voditeljicu ili i kao ženu koja uspješno sudjeluje u vođenju lokala u centru Zagreba, Jimmy Woo?
Nekako ne volim puno pričati o sebi, svojim karakteristikama, manama ili vrlinama, baviti se analizama… Recimo da volim oba posla jednako ali ipak prednost dajem poslu na televiziji koji puno dulje radim i poznajem. Iza svega ne stoji ništa glamurozno kako možda izgleda nego trud, rad i odricanje na koje smo u različitim životnim razdobljima, više ili manje spremni. I jedan i drugi posao je kreativan ali su dosta različiti što mi omogućuje osobni razvoj u različitim smjerovima. Rad u programu uživo je uvijek veliki izazov, puno je adrenalina prisutno. Rad s ljudima u lokalu s druge pak strane, zahtjeva stalnu dinamiku, inovacije i originalne ponude, marketing i PR te dobru interakciju s gostima i zaposlenicima.

vanja-halilovic-1

W: Po čemu je Jimmy Woo poznat u svijetu? Kako je došlo do ideje oko otvaranja prestižnog franšiznog lokala i što je to što ga, osim odličnog uređenja izdvaja u ponudi od ostalih?
Za kompletno uređenje koje ste pohvalili, zaslužan je moj životni partner Frane Barbieri kojemu uređenje interijera predstavlja zadovoljstvo bez previše truda jer bih rekla da je rođeni esteta. On se, naime puno više bavi lokalom nego ja. Jimmy Woo je poznat kao spoj dnevnog ambijenta s Dammann čajevima i Illy kavom, odabirom vrhunskih vina na čaše, imamo zanimljive nargile…pa sve do odličnog noćnog provoda koji nudi najveću ponudu alkoholnih pića te šampanjaca kao npr. preko trideset vrsta whiskeya, Dom Perignona iz 1985.godine, desetak vrsta šampanjaca… Sve to čini Zagreb puno zanimljivijim gradom i približava ga nekim svjetskim standardima i destinacijama.

W: Kakva publika dolazi u Zagrebu u Jimmi Woo?
Dolazi šarolika publika jer za svakoga ima ponešto. Vikendom je uglavnom to mlađa populacija željna zabave i plesa. Po danu su to stariji i ozbiljniji poslovni ljudi koji uživaju na terasi, dobrim vinima, zdravim i svježe cijeđenim sokovima. Isto tako, održavaju se različite vrste prezentacija i promocija tvrtki, domjenci a rođendanska slavlja su na dnevnoj bazi. Zanimljivo je bilo i kompletno iznajmljivanje lokala u svrhu privatnih zabava.

vanja-halilovic-3

W: Koju osobu u zemlji ili u svijetu najviše cijenite, a voljeli biste je upoznati. Što biste je pri tome pitali?
Ne mogu se baš pohvaliti da me kod nas neki pojedinci fasciniraju iako čast iznimkama. Fasciniraju me obični ljudi koji preživljavaju svaki mjesec unatoč nezaposlenosti. Pitala bih određene političare i poduzetnike puno toga ali nemamo vremena i prostora sada za to. Cijenim sve ljude dobre volje i dobrih namjera kojih je sve manje. Nedavni film pod redateljskom palicom Angeline Jolie me oduševio, odnosno život olimpijca Loisa Zamperinija me fascinirao i svi izazovi kroz koje je prolazio. Spomenula bih i mladu dobitnicu Nobelove nagrade, Malalu Yousafzai čiju autobiografiju trenutno čitam kao sinonim za hrabrost što svakako u meni izaziva divljenje i poštovanje. Volonterima i znanstvenicima također se divim ali i umjetnicima koji su u ovom materijalističkom svijetu odabrali život pun nesigurnosti i financijskih poteškoća ali život pun slobode koja nema svoju cijenu.

W: Koja je zemlja na Vas ostavila najdublji dojam kada su u pitanju kultura, kulinarstvo i ljudi? Što ste najneobičnije probali kada su hrana i piće u pitanju?
Indija, definitivno! Taj kontrast između bogatstva i siromaštva nigdje nije niti približno vidljiv kao tamo. To je za mene bio pravi kulturološki šok. Provela sam više od mjesec dana istražujući Mumbai i dalje se osjećam kao da ništa ne znam. Inače, gdje god da odem nastojim probati izvornu hranu i doživjeti običaje lokalnog stanovništva. Tako sam pila devino mlijeko i jela mnoge egzotične i pustinjske specijalitete. Od naših mjesta izdvojila bih novopreuređeni hotel Bevanda u Opatiji gdje se uvijek odmorim i uživam u vrhunskim specijalitetima šefa kuhinje Andreja. Veliki sam gurman. A uvijek se posebno osjećam i u svom rodnom Dubrovniku…

vanja-halilovic-2

W: Koje je prijevozno sredstvo s kojim najviše volite putovati? Bojite li se leta, plovidbe ili uživate podjednako u svemu?
Najviše preferiram putovanje zrakoplovom zbog vremenske uštede ili automobilom zbog konformizma. Ne bojim se niti jednog prijevoznog sredstva ali se bojim prometnih nesreća općenito, neovisno o putovanju.

W: Pakirate li se kao prava žena – mnogo odjeće i kozmetike koju ne stignete upotrijebiti, ili se pakirate jako ciljano?
Ovisno o destinaciji ali da, po tom sam pitanju prava žena i gotovo uvijek imam višak prtljage. Jednom sam čak poslala prtljagu prije u više navrata a ja sam došla s težinom koja je bila propisana. Smiješno ali eto, sve mi je kao trebalo i nisam se htjela ničega odreći to dugo ljeto. Danas sam ipak malo više racionalnija i organiziranija.

vanja-halilovic-4

W: S obzirom na iznimnu ljepotu vaše kože da li možemo saznati kako ju njegujete?
Volim se njegovati i smatram da je to za ženu najbitnije. Svaka njegovana žena, može biti lijepa. Koristim isključivo mineralni make up Jane Iredale i preparativnu kozmetiku Dermalogica a omiljeni proizvodi su mi special cleansing gel koji svakodnevno koristim i multivitamin thermafoliant. Sastav Jane Iredale kozmetike osim što uljepšava i njeguje što je rezultiralo da budu dugi niz godina moj prvi i jedini izbor.

W: Kakvi su poslovni planovi pred Vama?
Samo neka zdravlja bude… Voljela bih da sve ostane ovako kao što je i sada i bila bih i više nego zadovoljna.

Autor: Diana Mikloš
Fotografije: Vanja Halilović

Facebook Like Button