Olgine recenzije

Odabravši kombinaciju kajkavskih dijalekata i arhaizama, Miroslav Krleža je napisao zbirku pjesama „Balade Petrice Kerempuha“ u kojoj se izravno ili na posredan način bavi socijalnim i egzistencijalnim temama.

Uvijek se divim žilavosti zagrebačke kazališne nezavisne scene i zato nastojim pogledati što više dramskih i plesnih izvedbi pa zato zalazim u razvikane klubove kada su formalno zatvoreni, u „zabačene“ centre za kulturu

Mijo Mirković (1898.-1963.) je bio poznati ekonomist ali svoja je književna djela potpisivao imenom Mate Balota, a obje su djelatnosti podjednako obilježile njegov život.

Festivali su prigoda da se za malo dana vidi puno predstava pa se u tome nije razlikovao ni 13. Bijenale slovenskih lutkarskih umjetnika u Mariboru

Prelijepi šumoviti otok u zadarskom arhipelagu poznat je po tome da je pješačka oaza – to ne znači da nema malih traktora, bicikla i romobila (u sezoni ih se ne bi smjelo voziti) ili da su zabranjeni karići (ne može se baš sve nositi na ramenima ili u naručju), već da nema automobila i da se može bezbrižno hodati.

Grupa mladih glumaca okupljenih pod imenom „Počemučka“ izvela je na 12. Bijenalu slovenskih lutkarskih stvaralaca u Mariboru multimedijalnu predstavu „Under Construction“

Oni koji ne žive na obalama Sredozemnog mora (zvanog i Mediteransko more) smatraju ga mirnim i gotovo maznim a njegov okoliš poistovjećuju s glasanjem cvrčaka i mirisom bilja.

Grčki književnik, prevoditelj i filozof Nikos Kazantzakis (1883.-1957.) vjerojatno ne bi doživio svjetsku slavu (mada je bio nominiran za Nobelovu nagradu) da njegov roman „Život i dogodovštine Alexisa Zorbasa“ (1946.) nije poslužio redatelju Michaelu Cacoyannisu

Ljubitelji i praktičari suvremenog plesa zasigurno još uvijek pamte gostovanja najmarkantnijih plesnih družina i umjetnika na zagrebačkom Tjednu suvremenog plesa od 1982. do danas

U predstavi „Tri sestre fake“ sudjeluju tri Nataše Kopeč: prva je napisala tekst, druga je režirala predstavu a treća glumi Mašu i sve su uspješno obavile svoju „zadaću“.

Navikli smo da u folklornim i baletnim izvedbama nastupaju dotjerane plesačice sa stalnim smiješkom na usnama i uopće se ne pitamo koliko truda i vježbanja stoji iza besprijekorne izvedbe?

Splitska slikarica i književnica Tisja Kljaković Braić (1979.) je objavila slikovnicu (a potom i njene nastavke) u kojoj je kratkim opisima i duhovitim ilustracijama prikazala svakodnevicu, lako prepoznatljivu svakoj odrasloj osobi