Olgine recenzije

Aparati koji ne zagađuju

Nakon što je diplomirao kiparstvo na ALU Zagreb (Šime Vulas, 2002.), a potom magistrirao na ALUO u Ljubljani (Jože Barši, 2007.) kipar Ivan Midžić (1976.) ušetao je u „modni svijet“

Duševna knjiga

Sve što sam naučila o kazalištu lutaka naučila sam „metodom vlastite kože“ odnosno gledajući lutkarske predstave, doslovce od malih nogu, jer sam stanovala nadomak kazalištu lutaka.

Slikar „erotskih“ krajolika

Izložba slikara Nikole Koydla (1939.-2020.) u zagrebačkoj Modernoj galeriji – nacionalnom muzeju moderne umjetnosti (23.2. – 11.4.2021.) preobrazila se, umjesto namjeravane retrospektive, u memorijalnu izložbu.

Umjetničke osobne iskaznice

„Desetljeća apsolutne posvećenosti radu, ljepoti i umjetnosti pružila su Nini Vraniću priliku da upozna nisku naših slikara i kipara.

Sat indijske ženske povijesti

Zbog strogih propisa, desetero dopuštenih promatrača plesnih predstava u Zagrebačkom plesnom centru zahvalno je za svaku izvedbu

Zlato i blato

Antuna Maračića (1950.) uvijek sam doživljavala kao lucidnog kustosa i odličnog voditelja galerija

Lutkarska i glazbena baština

Kad bi mi kao djevojčici nešto promaklo i kada sam mislila da to nikada,ali baš nikada neću uspjeti vidjeti ili čuti, tješila bi me moja mama rečenicom: „Što je suđeno, nije izgubljeno“.

Bodljikava žica kao notni zapis

Poznati riječki jazz glazbenik Vedran Ružić (1986.) morao je u 2020-oj godini svoju svirku ponuditi praznim prostorima ili publici koja ga je smjela slušati tek na „zadanoj“ udaljenosti

Angelica i njezina družba

Nakon iskustva izvrsnih opernih predstava nastalih suradnjom Muzičke akademije Sveučilišta u Zagrebu s drugim zagrebačkim umjetničkim akademija i srodnim fakultetima

Tko živ, tko mrtav

Zanimanje kazališnih sladokusaca uvijek pobuđuju izvedbe slabije poznatih tekstova znanog autora pa je zato odličan repertoarni potez Hrvatskog narodnog kazališta iz Osijeka postavljanje drame „Udovice“