Olgine recenzije

Gandhi: „Oko za oko i cijeli bi svijet bio slijep“

Zagrebačko kazalište mladih, Kazalište „Mala scena“, Teatar „Tirena“, „Montažstroj“ i još po neka kazališna skupina pokušavaju kroz svoje predstave propitivati probleme mladih ljudi, uglavnom tinejdžera pri susretu s društvenim izazovima.

Krležina Leda u Šibeniku – Aurel: „Ona specifična gnjiloća naranče…“

Koliko god redatelji istraživali ili na poseban način „iščitavali“ Krležine drame i uporno posezali za manje izvođenim tekstovima, publika voli one iz takozvanog glembajevskog ciklusa.

Na riječi uzvraća slikama

„Počela sam s princezama i zmajevima, a onda….“ napisala je češka ilustratorica i grafičarka Renata Fučikova

Onaj koji je došao

U zagrebačkoj galeriji SC postoji ciklus izložbi „Oni dolaze“ namijenjen mladim likovnim umjetnicima

Sjedila sam za mašinom….

U palači Herzer, jednom od izložbenih prostora Gradskog muzeja Varaždin, postavljena je od 28.11.2018.- 31.3.2019. izložba „100 ljeće tekstila“ koju je muzeološki osmislila (sa suradnicima) Spomenka Težak a prostorno oblikovao Andrija Večenaj.

Gerila iz dvorišta

Voljnije uprizoruju nove tekstove takozvana rubna kazališta, nego ona velika i važna, obilato praćena financijama i medijima.

Who the Fu*k is Biba?

Inteligentno poigravanje stereotipima! Pročitavši naslov nove predstave B Glad produkcije, takozvane dramatične komedije „Who the Fu*k is Biba?“ (14.2.2019., Ludilište Luda kuća, bivše zagrebačko kino „Mosor“), pitala sam se „Why the Fu*k?“ nisu izabrali ime koje se može napisati bez zvjezdice, odnosno pročitati bez zadrške u javnim medijima.

Dobar početak dobrih susreta

Nakon krike i vike vezane uz kazališne programe, nekada kultnog zagrebačkog kazališta Teatra &TD, a danas prostora za više ili manje uspješna kazališna (dramska i plesna) istraživanja, dolaze pozitivne proljetne vibracije:

„Kad se male ruke slože…“

Tvrdnja da je umjetničko stvaralaštvo samotan i samozatajan čin nije baš uvijek posve točna, osobito ne kada se radi o glazbenicima, glumcima, plesačima odnosno izvođačima.

Ni prijatelj ni brat

Staklenke razdora…
Što povezuje kazališnu redateljicu Marinu Petković Liker i plesnu umjetnicu Sonju Pregrad?