Olgine recenzije

Gotovo pola stoljeća festival Dani satire (preimenovan u Dani satire Fadila Hadžića) dovodi pred zagrebačku publiku predstave koje pokušavaju satirom

U prateći program Trećeg međunarodnog festivala profesio-nalnih pozorišta za decu i mlade „Novosadske pozorišne igre“ (8.-15.5.2024.) uvrštena je lutkarska monodrama matičnog Pozorišta mladih Novi Sad „Zločin i kazna“ F. M. Dostojevskog u režiji Emilije Mrdaković

Glazbeni urednik Branko Vurušić odjavljuje svoje emisije riječima: „Čuvajte sebe, druge i drugačije“ i mislim da upravo taj njegov pozdrav opisuje srž predstave „Svijet mogućnosti“

Kazalište lutaka u Ljubljani organiziralo je BiFest: showcase mladih lutkara (16.-19.5 2024.) na kojem je izvedeno pet predstava nastalih od 2022. u sklopu programa BiTeater

Kazališta lutaka često preuzimaju priče i izgled likova iz revija za djecu ili slikovnica (mališani obično lako prihvaćaju da njihovi junaci doista govore) pa su se zgode Mede i Praseta („Medo in Pujsi“) iz revije „Cicido“ i objavljene u knjigama

O dugovječnosti kazališnih predstave govori broj izvedbi, no za „Stilske vježbe“ Raymonda Queneaua u režiji Tomislava Radića i prijevodu/adaptaciji Tonka Maroević s premijerom 19.1.1968. u zagrebačkom kultnom Teatru &TD to ne vrijedi

Podrumska scena „Zvonimir Rogoz“ u „podzemlju“ Hrvatskog narodnog kazališta u Varaždinu svojim crnim plohama izaziva nelagodu ali predstavlja „idealno“ mjesto za neke predstave, kao što je bilo uprizorenje drame „Kisela krv“ Ivone Marciuš u režiji Marine Pejnović (28.4.2024.).

Mada djeluju poput pjesničkog zapisa sljedeće rečenice neobično točno opisuju predstavu „Selfiemorphia“ autora i koreografa Marina Lemića: „Nemogućnost odvajanja i istovremena nezaustavljiva potreba za odvajanjem.

Program Galerije „Vladimir Filakovac“ (Narodno sveučilište Dubrava, Zagreb) „pokriva“ izuzetno široko likovno područje, pa se smjenjuju različiti naraštaji

Britanski dramatičar, scenarist i romanopisac Peter Shaffer (1926.-2016.) napisao je dramu „Amadeus“ (1979.) nadahnut kratkom dramom ruskog pjesnika Aleksandra Puškina

Silno volim „čistunce“ koji izjavljuju da ne mare za politiku potpuno nesvjesni da bi za nju itekako morali mariti

Izložbe u galeriji „Događanja“ (Centar kulture na Peščenici- KNAP) su u pravilu vrlo zanimljive ali stići do tog zagrebačkog kvarta tramvajem predstavlja pravu „misiju“.