Olgine recenzije

Bodljikava žica kao notni zapis

Poznati riječki jazz glazbenik Vedran Ružić (1986.) morao je u 2020-oj godini svoju svirku ponuditi praznim prostorima ili publici koja ga je smjela slušati tek na „zadanoj“ udaljenosti

Angelica i njezina družba

Nakon iskustva izvrsnih opernih predstava nastalih suradnjom Muzičke akademije Sveučilišta u Zagrebu s drugim zagrebačkim umjetničkim akademija i srodnim fakultetima

Tko živ, tko mrtav

Zanimanje kazališnih sladokusaca uvijek pobuđuju izvedbe slabije poznatih tekstova znanog autora pa je zato odličan repertoarni potez Hrvatskog narodnog kazališta iz Osijeka postavljanje drame „Udovice“

Moj stalak za novine

U stanu mojih roditelja, kao dio uobičajenog unutarnjeg uređenja, nalazio se stalak za novine ispleten od prirodnih materijala (komušine).

Prikaz neiskazivog

Zagrebačka Galerija SC vrlo redovito (uz afirmirane autore) izlaže radove mladih umjetnika, ali i onih koji nisu više „tako“ mladi no čije umjetnine poznaju malobrojni jer, stjecajem okolnosti, nisu samostalno izlagali.

Čudotvorni stroj profesora Baltazara

U uvjetima kada smo svi pomalo uzdrmani i nesigurni (neki zbog zemljotresa, a svi zbog epidemije ) pa žudimo za bijegom, istinsko utočište je izmaštani grad profesora Baltazara.

Ljubav je čudan stvor

Nema vjerojatno niti jedne ljudske djelatnosti koja je riječju, slikom ili pokretom bila češće i obilnije prikazivana od – ljubavi.

Radosne strahote

„Mentalne mape“ Ivana Kovačevića formirane su u želji za spoznajom, otkrivanjem sebe, kao mehanizam s pomoću kojeg se umjetnik nosi s vlastitim psihološkim procesima.

Izložba o nevolji

Svojim je dizajnom godina 2020. budila raznorazne asocijacije, a ukoliko je još predstavljala neku zgodnu obljetnicu, bila je sjajna za najave.

Mržnjom do ljubavi

Ruskog dramatičara, scenaristu, glumca i redatelja Ivana Aleksandroviča Viripajeva (1974.), predstavnika „Nove ruske drame“ , rado nazivaju „Čehovom našeg doba“