Spoznaja da će se, nejunačkom vremenu usprkos, u netom obnovljenom renesansnom kaštelu Morosini – Grimani u istarskom romantičnom gradiću Svetvinčentu (za intimuse Savičenti) održati tradicionalni Festival plesa i neverbalnog kazališta (utemeljen 2000. godine) silno je obradovala ljubitelje te vrste kazališnog promišljanja.
Sa svojih deset samostalnih pjesničkih zbirki Marko Tomaš (1978.) slovi kao jedan od najvažnijih suvremenih pjesnika.
Teatar Exit u svojim 11. ljetnim noćima (5.7.-2.8. i 25.8.- 6.9. 2020.) u dvorištu zagrebačkog (proljetnim potresom ruiniranog) Muzeja za umjetnost i obrt
Engleska spisateljica trilera Ruth Ware (1977.) svoj je prvi roman objavila 2015. i od tada (uredno) godišnje objavljuje po jedan roman, u što su se, s vremenskim odmakom, mogli uvjeriti i hrvatski čitatelji.
Politička i financijska moć često su toliko bliske, da čak i onaj tko ih posjeduje, zaboravlja kojim su se redoslijedom pojavile: kao što se novac spontano lijepi na vlast, tako se gomilanjem novca rađa moć.
Poput čuvenog kockara i revolveraša Doca Hollidaya, slikar i književnik Tomislav Zagoda (1970.)u hrvatsku je književnost „došao tiho“ romanom za mlade „Balada o Buginim gaćicama“ „i ušao u legendu“ osvojivši nagradu „Grigor Vitez“ (2004.).
Debitantski roman „Djevojka iz pisma“ (The Girl in the Letter, 2018.) engleske novinarke i televizijske scenaristice Emily Gunnis (1975.) pojavio se u hrvatskom prijevodu (Marko Mravunac, Mozaik knjiga, 2020.) gotovo istovremeno s objavljivanjem njezinog drugog romana „The Lost Child“ u Velikoj Britaniji.
Književnica Helen FitzGerald ili Fitzgerald (1966.) rođena je i stasala u Australiji gdje je diplomirala engleski jezik i povijest, nakon čega se odselila u Škotsku (Glasgow) gdje je radila kao socijalna radnica za kriminalce u najvećem škotskom zatvoru Barlinnie, a onda je „puna iskustva“ počela pisati krimiće.
Cijeli život znam da je Zagreb izgrađen na trusnom tlu i da je fatalna trešnja u ranu zoru 1880. promijenila izgled grada:
Baletni repertoar zagrebačkog Hrvatskog narodnog kazališta obogaćen je baletima „Annonciation/ Navještenje“ i „La stravaganza/ Ekstravagancija“ u koreografiji Angelina Preljocaja pod zajedničkim nazivom „Večer Angelina Preljocaja“ (7.6.2019.).