Aaron Simpson čovjek koji je zatvorio Sydney Harbour Bridge

Donosimo ekskluzivni intervju s Aaron Simpsonom, suosnivačem i izvršnim predsjednikom Grupe Quintessentially.

Nakon što je diplomirao na Sveučilištu Oxford, Aron Simpson uživao je slavnu karijeru u filmskoj produkciji, u početku je radio za Scala i Rocket Pictures, a zatim je uspostavio svoju vlastitu produkcijsku tvrtku, Flashlight Films. Aaron je instrumentalna figura u Q Foundation – organizaciji posvećenoj podupiranju dobrotvornih udruga diljem svijeta.

Njegov snažan poduzetnički duh bio je pokretačka snaga u pothvatu i uspostavi Quintessentially kao globalne tvrtke, a danas je to utjecajni britanski brand s uredima u više od 65 gradova diljem svijeta.
Aaron je izvršni predsjednik više od 32 tvrtke koje su izrasle u portfelj tvrtke koje pokrivaju svaki aspekt luksuznog načina života s rastućom prisutnošću diljem svijeta.
Aaron je savjetnik i član upravnog odbora nekoliko privatnih tvrtki , a to su The Enterpreneurs Exchange, Non-Executive Director of the Moon doo – 3D, 365 Virtual World, Non-izvršni direktor Idris Ltd – Investicijskog fonda za poduzetničke ideje kao i niza drugih poslova u privatnom vlasništvu. Aaron je sretno oženjen i živi sa suprugom u Londonu i Ibici.

W: Što čini Quintessentially tako posebnim?

Quintessentially je vodeća međunarodna luksuzna lifestyle tvrtka, koja je pokrenuta 2000.godine kao mala londonska consierge tvrtka, ali smo u posljednjih 10 godina doživjeli potpunu transformaciju i trenutno imamo urede u više od 60 zemalja širom svijeta. 

Usluga koju pružamo našim cijenjenim članovima uz korporativne račune (članarinu) je proaktivna i personalizirana, prilagođena potrebama svakog člana – od last minute rezervacija restorana i putovanja, pristup privatnim zabavama, kao i ispunjavanje svakog neobičnog zahtjeva.
Uspješno povezujemo i tvrtke u cijelom svijetu. Quintessentially Lifestyle može ponuditi pristup nedostupnom i može napraviti naizgled nemoguće mogućim.

W: Kako ste došli na ideju pružanja ovako personaliziranih i ekskluzivnih usluga?

Zamišljeno je bilo kao luksuzna concierge usluga za prijatelje u ili oko Londona, a i za one koji posjećuju London, a nemaju vodiča ili prijatelja da im pomognu u obilasku grada odnosno pronalasku zanimljivostima i prostorima koji ih zanimaju.

Prije nekoliko godina, kada smo se htjeli proširiti i postati luksuzna lifestyle grupa, odlučili smo da nećemo iznajmljivati usluge te da ćemo sami sve kontrolirati i odrađivati kako bi osigurali najbolje standarde.

Fokusirali smo se na pronalazak onih koji su autoritet u svim područjima luksuza.

Za sada imamo više od 32 sestrinske tvrtke koje pokrivaju sve vezano s luksuzom, uključujući putovanja, vina, umjetnost, osobni shopping, privatne zrakoplove i odnose s javnošću.
Prošle godine smo pokrenuli odjel za zapošljavanje, Q ljude koji pronalaze prave pojedince za kadrovske potrebe klijenata od osobe za odnose s javnošću do osobnog kuhara pa sve do računovođe.

W: Koje su bile najzahtjevnije želje klijenata koje ste ostvarili?

Nijedan zahtjev nije premalen niti preveliki! Tijekom godina smo imali neke doista nevjerojatne zahtjeve od naših članova, što je dokaz njihove raznolike mašte!

Zatvorili smo Sydney Harbour Bridge za člana koji je na njemu zaprosio svoju tadašnju djevojku, organizirali smo romantičnu večeru na santi leda, ishodovali smo najskuplju svjetsku bocu vina, izradili smo ulaz u stilu Batmanove špilje u kući jednog našeg člana.

Također smo dogovorili neke nevjerojatne avanture za članove koji su željeli vidjeti grobnice u Egiptu koje nisu otvorene za javnost, putovanje preko Tibeta i večeru s Dalaj Lamom. Ja sam stalno impresioniran onime što sve tim može učiniti i kakve nevjerojatne usluge možemo pružiti.

W: Kako se najlakše postaje Vaš član i koji su uvjeti za članstvo?
Najlakši način da postanete član je da podnesete zahtjev putem interneta na www.quintessentially.com popunjavanjem formulara “Pridružite nam se”. Nakon toga ćemo pogledati vaš zahtjev i kontaktirati vas.
Quintessentially također, kao i svaki drugi klub, privlači članove usmenom predajom i preporukama. Tako ograničavamo i veliki broj neželjenih pristupa.

W: Primate li Više ekskluzivnih zahtjeva s istoka ili sa zapada?
Rekao bih trenutno više od istoka, nedavno smo poslali Balik Losos u Indiju, kavijar u Hong Kong, kinesku hranu iz China Towna u Tajland i 500 macaroons (makarona) od Ladurée u Londonu sve do Singapura.

Aaron(1)

W: Kako izgleda Vaš radni dan?

Moj radni život nije se previše promijenio otkad sam počeo raditi, iako više toliko ne putujem, ali to je i za očekivati kada vodite posao više od 12 godina.

Moj dan je ispunjen s mnogo susreta – susretima s korporativnim klijentima, članovima, osobama s novim poslovnim perspektivama, raznim sestrinskim tvrtkama u Q grupi kojima upravljam i slično.

Ni jedan dan nije isti što čini sve novim i uzbudljivim. Uvijek sretnem nekoga novoga i zanimljivog. Moram prisustvovati mnogim događajima, raznim proglašenjima pobjednika, večerama i partyima. Važno je da pratim sve što se događa u svijetu Quintessentially.

W: Koja je najzanimljivija osoba u Vašem životu koju ste upoznali i zašto?
Teško je definirati – najzanimljivije. Ono što je meni najzanimljivije je ono što me fascinira a to je moja je kći Sophia. Mogu je gledati satima kako ona otkriva sve novo u svom životu. No, iako bih mogao živjeti bez buđenja u 04:00 ujutro!

W: Kako izgleda dobra zabava iz perspektive osobe poput Vas?

Zabava je za mene novo iskustvo, putovanja, prilika za susret jedinstvenih i zanimljivih ljudi i tvrtki – sve što dobivam radom u Quintessentially.
Iskustvo je ključno – bilo da se radi o otkrivanju novog grada s lokalnim suradnicima ili djelatnicima Q teama ili učenju novih vještina.
Nedavno sam skakao padobranom što je bilo nevjerojatno. Uživam surađivati s ljudima s kojima radim, provoditi vrijeme s obitelji i prijateljima i volim živjeti život u Londonu.
Uvijek imam nešto novo i zabavno za vidjeti kud god da pogledam i stalno isprobavam najnovije restorane i idem na nove kino predstave.

W: Da li imate upite koji uključuju Hravatsko podneblje i što tada preporučujete?

Da. Ako je netko član Q Adriatica koji već zna puno o najboljim destinacijama i mjestima imamo asa u rukavu. Na primjer, mali obiteljski restoran na nepristupačnim dijelovima na jednom od više od 1000 otoka, nudimo svježu ribu netom uhvaćenu (isti dan) i skrivene vinske podrume.

Također često organiziramo/ugovaramo pronalaženje i branje tartufa sa stručnjacima u šumi Istre što je fantastično iskustvo. Ako je to član Q Internationala koji prvi put posjećuje Hrvatsku, nudimo mu top destinacije na Jadranskom moru kao što su Dubrovnik, Hvar i Istra, gdje su kapaciteti i kvaliteta na nivou primjerenom za Q članove, a to je kvaliteta na koju su oni navikli.

To nisu samo sunce i plaže koje Hrvatska nudi nego i netaknuti mediteranski krajolik.
Opuštanje u najboljim resortima na dalmatinskoj obali, promatranje morske flore i faune štujući lungo marem i shvaćajući da bi to moglo biti najjasnije i najčišće more koje ste ikada vidjeli.

Može se danima ploviti uz obalu i svaki dan otkrivati nove i ljepše uvale i osjetiti Mediteran kakav je nekad bio. Q Adriatic može biti vaš osobni vodič, uvijek smo spremani pružiti najbolju uslugu i ponuditi lokalizirane, provjerene preporuke koje će vam omogućiti da doživite nešto što je totalno jedinstveno.

W: Koji Vas je event oborio s nogu?

Pokretanje luksuznog trgovačkog centra, Esentai Mall, u Almaty Kazakhstan. To je bio jedan od najzahtjevnijih, ali vrlo koristan i isplativ posao, koji je Quintessentially ikada radio. Rad u tako različitoj kulturi imao je niz iznenađenja, ali Quintessentially Events tim uspio je i u konačnici stvorio nezaboravan i savršen luksuzni događaj i otvorenje o kojem se pisalo u medijima diljem svijeta.

W: Što danas predstavlja izazov u Vašem životu?

Pronalaženje dovoljno vremena da u radnom danu ispunim sve što trebam. London ima brzi tempo i stalna je borba pronaći dovoljno sati u danu kako bi učinili sve te pronaći ravnotežu kako bi zadovoljili i društveni odnosno privatni život. To je razlog zašto usluge koje nudi Quintessentially stvarno mogu uštedjeti pojedincima vrijeme kojeg nemaju u izobilju.

Fotografije: uz dopuštenje Quintessentially

Autor: Diana Mikloš

Facebook Like Button