Moje moderno vjenčanje

Kad se odluče ozakoniti svoju ljubav, cilj svih mladenaca je napraviti vjenčanje za pamćenje, tulum i feštu o kojoj će njihovi uzvanici još dugo pričati. Ruku na srce, većina nas će se složiti da su svadbene svečanosti manje-više slične (posebice oni koji nisu ljubitelji takvih okupljanja i sretni su kad se ne nađu na listi uzvanika), no moguće je sve organizirati drugačije i ponuditi dodanu vrijednost kojom će uzvanici biti ugodno iznenađeni.

Donosimo top 7 mogućnosti za upgrade najvažnijeg dana mnogih žena (i ponekog muškarca).

Košara dobrodošlice

Krenimo od uzvanika. Mnogi od njih doputovat će zbog vašeg najvažnijeg dana iz udaljenijih mjesta i odsjesti u hotelima, kod prijatelja ili rodbine. Pobrinite se da ih na toj lokaciji dočeka simpatična košara dobrodošlice kojom ćete pokazati koliko cijenite njihov napor da prevale dug put da se s Vama druže i vesele. Uz bocu dobrog vina ili mini pjenušca, nekoliko slatkih ili slanih delikatesa specifičnih za vaš kraj, svakako priložite listu s podacima o najbližoj lokalnoj trgovini, trgovačkom centru, bankomatu, frizerskom i kozmetičkom salonu, obližnjim znamenitostima i planom grada. To je nešto što zasigurno nisu očekivali, a uz to što će im pokazati da ste mislili na njih, informacije koje ste im ostavili bit će im korisne, a poslastice dobra okrjepa nakon puta. Ne zaboravite uza sve ostaviti i karticu s porukom dobrodošlice.

Trajanje ceremonije vjenčanja

Bilo da je riječ o crkvenom ili građanskom vjenčanju, nitko od uzvanika neće biti oduševljen ako sama ceremonija potraje. Imajte na umu da je 45 minuta optimalno vrijeme trajanja, a da pri tome uklopite sve uobičajene procedure. Dugotrajnom ceremonijom otvarate mogućnost da do tada dobro raspoloženi uzvanici izgube entuzijazam za tulumarenje. Ako imate goste iz inozemstva, odnosno one koji ne razumiju jezik i obred, potrudite se osigurati im karticu s presjekom događanja tijekom same ceremonije na njihovom jeziku.

trajanje

Aplikacije za vjenčanja

Postoje brojne interaktivne aplikacije na pametnim telefonima namijenjene upravo za vjenčanja. Neke od njih omogućuju uzvanicima da uploadaju fotografije s događanja na jedno mjesto, dok druge omogućuju uzvanicima up-to-date informacije o zbivanjima na svečanosti poput najave prvog plesa, dolaska torte, bacanja buketa… Ako želite pojednostaviti priču, kreirajte hashtag i zamolite uzvanike da tagiraju fotografije, tweetove, facebook statuse… Da, digitalne mogućnosti su svuda oko nas, pa iako do prije nekoliko godina nismo ni obraćali pažnju na simbol hashtag na tipkovnici (#), danas on može biti zgodna dodana vrijednost na vašem vjenčanju.

pozivnica

Stanica za punjenje mobilnih telefona

Usko vezana uz gornji prijedlog, osigurajte stanicu za punjenje mobilnih telefona kako vaši uzvanici u svakom trenutku mogu napuniti bateriju i nastaviti bilježiti neponovljive trenutke vašeg najvažnijeg dana. Stanice s punjačima smjestite negdje blizu ulaza ili toaleta.

Lounge odjeljak

Iako je pun plesni podij znak da je provod na vašem vjenčanju onaj o kojem će se pričati, ne zaboravite na uzvanike koji neće plesati cijelu noć, ili pak na one koji ne plešu uopće. Jedina alternativa za njih je ćaskanje za stolom, no zašto im ne biste osigurali lounge odjeljak? Kreirajte posebno, malo izoliranije mjesto s udobnim sjedalima, prigušenijom glazbom, fingerfood zalogajčićima i koktelima… Osim za te goste, možda tu pred jutro dođu prileći i oni koji su cijelu noć bili kraljevi plesnog podija… i bit će vam zahvalni.

launge

Glazbene želje

Bilo da imate DJ-a ili bend s glazbom uživo, budite sigurni da će uzvanici s većim entuzijazmom zaplesati na glazbu koju sami odaberu. Tu se možemo vratiti na savjet pod brojem 3 pa iskoristiti pametne telefone kojima će se kolektirati lista glazbenih želja unaprijed ili možete zamoliti DJ-a ili frontmana benda da najavi period u kojem će se primati želje. Vidjet ćete kako se plesni podij popunjava…

glazba

Fotokabina – automat za fotografiranje

Unajmite fotokabinu ili photobooth koji možete još uvijek vidjeti na brojnim javnim lokacijama (često u trgovačkim centrima), a koja će s jedne strane zabaviti vaše uzvanike, a s druge osigurati Vama još jednu seriju nezaboravnih ovjekovječenih trenutaka. Postavite je na lokaciju održavanja svadbene proslave, a nakon toga, mogućnosti su beskonačne. Bilo da zamolite uzvanike da pri dolasku uđu i fotografiraju se s Vama ili sami (takve kabine u kojima su sami i nitko ih ne gleda često inspiriraju ljude na najrazličitije, često smiješne izraze lice), bilo da ih tijekom trajanja proslave podsjetite (kada već postanu malo “veseliji”) da se odu fotografirati…budite sigurni da ćete se kasnije, pri razgledavanju snimljenog materijala, jako dobro zabaviti. Uzvanike u kabini mogu dočekati brkovi, naočale i drugi rekviziti za najoriginalnije fotografije ikad! U trenutku mogu imati jedinstvenu fotografiju, a oni nestrpljivi odmah cijelom svijetu mogu pokazati gdje je najbolji tulum u gradu te ih direktno iz kabine podijeliti na društvenim mrežama.

Photobooth ima i vanjski ekran pa se snimljene fotografije u svakom trenutku mogu izmjenjivati i dodatno zabavljati vaše uzvanike.

Piše: Wish.hr
Fotografije: Pixabay

Facebook Like Button