10 godina mirisa koji odiše srećom

Lancôme je 17. studenog u prostoru Eaterie u Zagrebu proslavio 10 godina kultne parfemske vode La Vie Est Belle.

Ovu obljetnicu 2022. godine brend je obilježio i početkom novog razdoblja za Lancôme kao brend mirisa. S novom bočicom, od sad nadopunjivom, stigla je i nova poruka: “Sreća je udaljena samo jedan korak. Sve što trebate učiniti je zakoračiti. Život kreiramo sami. Učinite ga prekrasnim”.

lancome-proslava-parfem-01

Od onog trenutka kada je brend Lancôme 2012. predstavio novi miris za žene, njegova pozitivna poruka i originalnost, odnosno gurmanska nota irisa s bogatom povijesti u industriji parfema, odjeknule su kod brojnih žena i učinile ga omiljenim mirisom.

Bio je to miris sreće. Priča o uspjehu parfemske vode La Vie est Belle nadilazi njegov neodoljiv miris, a započinje u najljepšem uvjerenju koje Lancôme želi podijeliti sa svijetom: Život je lijep. Deset godina kasnije, kada slavimo rođendan našeg legendarnog mirisa, vrijeme je da promotrimo njegov značaj u današnjem svijetu. Što nas čini sretnima, a što nas sprječava u tome?

lancome-proslava-parfem-02

Više od stotinjak gostiju s ove raskošne večeri ponijelo je uspomene i jedinstvene poklone. Umjetnica Maya Beus tijekom cijele večeri upijala je i bilježila glamurozne stylinge i trenutke koji su ovjekovječeni kroz mirisne modne portrete u akvarel tehnici.

Naravno, večer posvećena kultnom mirisu ne bi bila potpuna bez same parfemske vode, pa su uzvanici kao poklon primili i vlastiti primjerak legendarne bočice s dodatkom gravure rađene ručno, tijekom trajanja eventa.

lancome-proslava-parfem-03

La Vie est Belle je stekao simbol kultnog mirisa, na svjetskom i našem tržištu. Uspjeh leži u savršenoj kombinaciji samog mirisa obogaćenog irisom i bočice s ugraviranim osmijehom, glavnog lica svih ovih godina- Julije Roberts te branda iz kojeg je nastao.

Ove četiri komponente stvorile su jedan od najprodavanijih mirisa koji već 10 godina simbolizira Lancômeovu filozofiju sreće!

lancome-proslava-parfem-04

Ovom proslavom željeli smo zimski dan u studenom pretvoriti u proljeće. Dress code je zabranio crninu te smo se glazbom, cvijećem u društvu najbližih suradnika podsjetili da je Život uistinu lijep!“ – izjavila je Koraljka Spremić, Brand Business Leader Lancômea.

lancome-proslava-parfem-05

Uz dopuštenje: L’ORÉAL ADRIA (sve fotografije)

Facebook Like Button