Digitalni recepcionari u bečkim hotelima

„Gustaffo“ u dva bečka hotela obavlja prijem gostiju i odgovara na njihova pitanja.

Self check-in prvo je uveden u zračnim lukama, a nedavno su i bečki hoteli počeli s uvođenjem sličnog sustava tj. pametnih robota koji odgovaraju na pitanja ili obavljaju prijem gostiju.

U koje vrijeme je doručak? Do kada se mora napustiti soba? Ova i slična pitanja gosti samo moraju glasno izgovoriti i ubrzo će dobiti odgovore.

Jedan od dvaju bečkih hotela koji su u Beču uveli ovaj sustav je i hotel „Zeitgeist“ u blizini glavnog bečkog kolodvora koji koristi digitalnog recepcionara po imenu „Gustaffo“. Hotel virtualnog asistenta kao dodatnu ponudu testira od prosinca 2017. godine. „Gustaffo“ gostima nudi sve informacije vezano uz hotel, a postavljena pitanja može i analizirati. Tako vlasnici hotela mogu saznati što gosti najčešće pitaju tj. koje informacije treba učiniti još jasnijim. Iza svega toga stoji digitalni sustav za prepoznavanje jezika „Alexa“.

Bečko startup poduzeće „Gustaffo“ digitalne hotelske usluge prenosi i na pametne telefone, a informacije o hotelu dostupne su na različitim jezicima. Konkretno radi se o internet stranici koja izgleda kao aplikacija, ali koju nije potrebno skinuti na mobilni uređaj. Putem ove internet stranice može se pozvati i posluga u sobu, naručiti taksi ili rezervirati stol u restoranu.

Ukupno 38 hotela u Europi do sada ima digitalnog recepcionara. U Beču za sada samo dva hotela nude takvu uslugu, već spomenuti hotel „Zeitgeist“ i „ARCOTEL Donauzentrum“. Hotelijeri smatraju da će ova novost u hotelima svakako sve više biti u upotrebi, ali da nikako neće zamijeniti stvarne zaposlenike. Mnogi gosti naime vole da im se neko obrati, dok drugi preferiraju sve sami obaviti putem interneta.

Uz dopuštenje: Euro Comm (sve fotografije)

Facebook Like Button