Etički kodeks L’Oréala nagrađen Grand Prixom za transparentnost

Etički kodeks kompanije L’Oréal nagrađen je Grand Prixom za transparentnost (Grand Prix de la Transparence – Charte Éthique) tijekom osme dodjele Grand Prixa za transparentnost (Grand Prix de la Transparence -Transparency Grand Prix). Ova prestižna nagrada se dodjeljuje temeljem rezultata Studije o transparentnosti koja svake godine nastaje u okviru javne financijske dokumentacije kompanija izlistanih na francuskoj burzi prema SBF 120 odnosno tržišnom indeksu francuske burze. U ime L’Oréala nagradu su primili član Upravnog odbora Xavier Fontanet i stariji potpredsjednik kompanije i povjerenik za etiku Emmanuel Lulin.

Jean-Paul Agon, glavni i izvršni direktor L’Oréala izjavio je: ”Ponosni smo što je znanstveni i neovisni Grand Prix odbor izabrao naš etički kodeks. L’Oréal i svi njegovi zaposlenici, počašćeni su što je prepoznata kvaliteta i važnost etičkog kodeksa za našu tvrtku.”

L’Oréal je utemeljen na snažnim etičkim načelima koje utječu na njegov razvoj i izgradnju ugleda: integritet, poštovanje, hrabrost i transparentnost. L’Oréal-ova ambicija je biti uzorna svjetska kompanija koja integrira etiku u samo srce svog poslovanja. Tako svake godine kompanija organizira Dan etike pa će i ove godine 10. listopada zaposlenici L’Oréala diljem svijeta biti u mogućnosti sudjelovati u live webchatu s generalnim direktorom Jean Paul Agonom te postaviti svojim generalnim direktorima pitanja i prijedloge na temu etike.

”Budućnost korporativne komunikacije ovisi o integriranim financijskim i etičkim informacijama. Na temelju važećih propisa, takve informacije trebaju biti pedagoške i transparentne. Kvaliteta i jasnoća etičkog kodeksa jasno ukazuje na to da je L’Oréal vođa u tom pogledu”, izjavio je Laurent Rouyrès, predsjednik Labradora i organizator Grand Prixa.

Za više informacija o L’Oréalovom etičkom kodeksu kliknite na link: http://www.loreal.com/group/governance/acting-ethically/code-of-ethics–a-guide-for-action

Za više informacija o Grand Prixu za transparentnost kliknite na link: www.grandsprixtransparence.com

Etika u L’Oréalu

> 2000. L’Oréal je bio jedna od prvih tvrtki u Francuskoj koja je uspostavila etički kodeks te imenovala glavnog direktora za etiku 2007. koji izvještava predsjednika i izvršnog direktora.
> 2008. predsjednik i izvršni direktor L’Oréala, Jean-Paul Agon, dobio je prestižnu nagradu Stanley C. Pace za vodstvo u etici.
> 2014. L’Oréal je izdao treće izdanje etičkog kodeksa koji je dostupan na 45 jezika, Brailleovo pismo na engleskom i francuskom te novu etiku e-učenja na 22 jezika.
> 2015. L’Oréalov potpredsjednik i glavni direktor za etiku, Emmanuel Lulin, primio je prestižnu Carol. R. Marshall nagradu za inovaciju u etici.
> L’Oréal je Global Compact LEAD tvrtka, jedna od 100 tvrtki koje su uključene u indeks dionica Global Compacta 100, potpisnika načela za jačanje žena, inicijative UN Woman i UN Global Compact te podržava UN-ov održivi razvoj.
> Jednom godišnje L’Oréal organizira etički dan u kojem svi njihovi zaposlenici mogu razgovarati s predsjednikom i izvršnim direktorom te glavnim direktorom za etiku.
> 2017. L’Oréal je osmi puta prepoznat kao najutjecajnija svjetska tvrtka te je jedna od dvije vodeće kompanije u industriji ljepote i zdravlja na temelju poslovnih etičkih standarda i prakse.

Za više informacija o etici u L’Orealu kliknite na link: http://www.loreal.com/group/governance/acting-ethically.aspx

O L’Oréalu

L’Oréal je tvrtka koja je posvećena ljepoti već više od 100 godina. Svojim jedinstvenim međunarodnim portfeljem od 34 razne i komplementarne marke, Grupa je 2016. ostvarila prodaju u iznosu od 25,8 milijardi eura, a zapošljava 89 300 ljudi širom svijeta. Kao vodeća svjetska tvrtka za ljepotu, L’Oréal je prisutan kroz sve distribucijske mrežae: masovno tržište, robne kuće, drogerije, ljekarne, frizerski saloni, maloprodaja i web-trgovina.

U središtu L’Oréalove strategije su istraživanje, inovacije te istraživački tim od 3 870 ljudi koji rade na upoznavanju aspiracija ljepote širom svijeta. L’Oréalova predanost održivosti do 2020. Pod nazivom ”Sharing Beauty With All”, postavljajući ambiciozne ciljeve za održivi razvoj Grupe.

Za više informacija posjetite: http://mediaroom.loreal.com/en/

O Labradoru

Rasvijetliti, pojednostaviti i vrednovati korporativne informacije. Osnivač i organizator Grand Prixa, Labrador, neovisna je agencija specijalizirana za savjetovanje o reguliranoj komunikaciji. Labrador svakodnevno zagovara pedagošku i transparentnu korporativnu komunikaciju, stvarajući povjerenje sudionika i vrijednost za tvrtku. Labrador pruža inovativne, sigurne i prilagođene usluge savjetovanja, objavljivanja i prevođenja da bi transformirali obvezne informacije, bilo da se radi o financijskoj, pravnoj ili etičkoj informaciji – u komunikacijsku priliku.

Za više informacija posjetite: www.labrador-company.com

Facebook Like Button