Gianfranco Ferré L’Uomo, miris koji označava početak nove ere za brand.
Ovaj poseban miris prenosi sve vrijednosti Gianfranco Ferre-ove muške kolekcije: tradiciju i inovaciju, želju za novim pravilima, potragu za ljepotom i iskrenošću.
L’Uomo nije samo miris nego programirani manifest nove muškosti. To je ideja iza imena koji je jednostavan i britak: duboko talijanski, ali i internacionalni.
Novi klasik
Parfumer Nicholas Beaulieu stvorio je neobičan spoj vibrantnih i ljutih glavnih nota (bergamot, đumbir, kardamom i crni papar) i svjetlo zelenih note srca (ljubičica, artemizija, zelena jabuka i kadulje).
Dosljednu senzualnost snažno pokazuje u baznim notama (sandalovina, španjolski limun, lišajevi, amber i vanilija).
Pripada svježe-orijentalnoj olfaktornoj obitelji mirisa.
Matthew Zorpas
Gianfranco Ferré je prvi brend koji je odabrao blogera kao zaštitno lice svog novog mirisa: Matthew Zorpas, 28 godina, ciparski Grk koji živi u Londonu.
On je gospodin trećeg milenija: uvijek elegantan, njegovan s besprijekornim ponašanjem i suvremenim klasičnim stilom.
Izabran je kao zaštitno lice za L’Uomo zbog svog savršenog vizualnog identiteta na webu, ali i zbog svog nepogrešivog instinkta da „ulovi“ najbolje od svega.
Godine 2011. bio je drugi na listi najelegantnijih muškaraca u Engleskoj (prema Esquire Magazine UK).
Pokrenuo je “The Gentleman Blogger”, blog u kojem su predstavljena pravila muškog stila kroz modernu odjeću i accessories.
GQ ga je odmah proglasio jednim od pet modnih ikona koje svakako treba pratiti u Engleskoj u 2013.
Njegov utjecaj znatno je porastao, prevenstveno jer ima tisuće sljedbenika (134.000 samo na Instagramu), koji su pažljivo odabrani.
Ovdje, također, Matthew bira samo najbolje
Uz dopuštenje: Martimex (sve fotografije)