Izložba haljina “Kopčaj me selotejpom”

Izložba haljina od ambalažnih materijala “Kopčaj me selotejpom”. Otvorena 5. jubilarna izložba haljina od ambalažnih materijala.

Jedanaest jedinstvenih haljina izrađenih od ambalažnih materijala poznatih brendova na hrvatskom tržištu, a proizašlih iz umjetničkih vizija priznatih hrvatskih modnih dizajnera “uselilo” je u subotu, 14. studenoga, u trgovački centar Avenue Mall Zagreb u neobičnu ulicu “Kopčaj me selotejpom”, čime je i službeno otvorena 5. jubilarna izložba haljina od ambalažnih materijala “Kopčaj me selotejpom”.

Izložba je središnji dio edukacijskog projekta „Ambalaža-proizvod-potrošač-zaštita okoliša“, koji zajedno s partnerima već tri godine uspješno organiziraju tvrtka Tectus d.o.o., Institut za ambalažu i tiskarstvo Tectus – IatT i stručni časopis Ambalaža/REGprint, Zagreb, a prema ideji Drene Milijević, ravnateljice IatT-a.

„Ovo je 5. jubilarna izložba i drugi put je organiziramo u Zagrebu, a veliku pozornost javnosti izazvala je i u Beogradu, Sarajevu i Ljubljani. Tako je projektom do sada obuhvaćeno gotovo milijun potrošača, uključen 51 modni dizajner iz četiri zemlje u regiji, ostvarene 53 kreacije, poslano isto toliko edukacijskih poruka i emitirano više od 750 radijskih spotova i 5 seija radijskih eko kvizova. Za najljepšu haljinu je glasalo gotovo 5000 posjetitelja“, izjavila je Drena Milijević.

Kopčaj me salotejpom Kopčaj me salotejpom

Svečano otvorenje pratio je velik broj posjetitelja i medija, predstavnici tvrtki od čije su ambalaže haljine izrađene te modni dizajneri za čije su kreacije i ovaj put prisutni imali samo riječi hvale.

Na samom početku u ime organizatora prisutne je pozdravila Tihana Lešić, koordinatorica projekta, te zahvalila svim sudionicima što su prepoznali atraktivnost ovog projekta, a iznad svega važnu ekološku poruku koju šalje. U ime partnera na projektu Avenue Malla Zagreb prigodnim se riječima obratila Kristina Vosak iz Sektora marketinga, dok je Ksenija Schmidtbauer, voditeljica marketinga Totalnog FM-a, prisutne pozdravila u ime medijskog partnera.

Drugu zagrebačku izložbu „Kopčaj me selotejpom“ krase haljine izrađene od ambalaže sljedećih tvrtki: Anamarija Company d.o.o., Zagreb; Bambi AD, Beograd, Srbija; Droga Kolinska d.d., Ljubljana, Slovenija; Labud d.d., Zagreb; Meggle Hrvatska d.o.o., Osijek; Meteor d.d., Đakovo; Paška sirana d.d., Pag; Šafram d.o.o., Zagreb i Zvijezda d.d., Zagreb, a uz njih su i haljine s obilježjima partnera na projektu Avenue Malla te medijskog partnera Totalnog FM-a.

Izazov i iskorak u rad s ambalažnim materijalima navedenih tvrtki prepoznali su i dali svoj osobni pečat sljedeći renomirani modni dizajneri: Zoran Aragović (BiteMyStyle), Marta Buzolić, Martina Herak, Matea Jukić (Croatica), Iva Karačić, Mirjana Klepić (Jamoi), Ana Kujundžić, Marina Lacković (Larie), Ivona Martinko, Daliborka Puž i Kristina Kovačić te Adrijana Subotić Pjajčik (Etna Maar).

Kopčaj me salotejpom Kopčaj me salotejpom

Edukacija potrošača

Cilj projekta, još od prve izložbe 2012. godine, jest kroz haljine izrađene od različitih vrsta ambalažnih materijala informirati i educirati potrošače o proizvodu i njegovoj interakciji s ambalažom, o značajkama ambalaže i njenim funkcijama, a edukacijskim porukama koje prate svaku haljinu ukazati na važnost pravilnog razvrstavanja otpadne ambalaže, odnosno na važnost zaštite okoliša.

Uključivanjem modnih dizajnera skreće se pozornost na potrebu visoke razine promišljanja dizajna ambalaže te na produljenje njene primjene na drugačiji, kreativan način.

Kroz zanimljive radijske kvizove medijski partner Totalni FM cijelo vrijeme trajanja izložbe provodit će edukaciju potrošača. Naime, javljanjem na facebook Totalnog FM-a te odgovaranjem na pitanja vezana uz edukacijsku poruku koja stoji uz svaku haljinu, potrošači imaju priliku osvajati vrijedne nagrade koje su omogućile tvrtke sudionice u projektu.
Edukacijsku ekološku misiju projekta prepoznao je i Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost Republike Hrvatske te dao svoju podršku.

Kopčaj me salotejpom Kopčaj me salotejpom

Posjetitelji biraju najljepšu haljinu

Izbor najljepše haljine nešto je što od samog početka prati ovaj projekt, pa će tako i ovaj put svi posjetitelji Avenue Malla koji do 26. 11. 2015. prošeću ulicom “Kopčaj me selotejpom” moći glasati za njima najljepšu haljinu ubacivanjem popunjenih glasačkih listića u kutiju u prostoru izložbe te konkurirati za atraktivnu nagradu.

Izložba će završiti 28. 11. 2015. kada će se proglasiti najljepša haljina, nagraditi najsretniji glasač, vlasnik ambalažnog materijala i dizajner pobjedničke haljine te dodijeliti priznanja svima uključenima.

Više na www.ambalaza.hr

Facebook Like Button