Moschino Fresh Couture

Talijanska modna kuća Moschino, predstavlja novi miris pod nazivom Fresh Couture, koji svojim izgledom podsjeća na sredstvo za čišćenje stakla, a njegovo zaštitno lice je lijepa Linda Evangelista.

Koncept novog mirisa je želja za suprotstavljanjem jednog od najobičnijih proizvoda – sredstva za čišćenje u kućanstvu, sa nečim tako dragocjenim kao što je luksuzni dizajnerski miris.

moschino-fresh-0

Miris – drvenasto cvjetni kreirao je Alberto Morillas – započinje s top notama bergamota, mandarine i ylang-ylang, a slijedi sa srcem koje sadrži note maline, bijelog božura i osmantusa, preko baznih nota cedrovine, bijelog pačulija i ambroxa.

Bočica je transparentna, staklena, svijetle plave boje i odaje počast tipičnom sredstvu za čišćenje u kućanstvu. Crveno-bijeli čep na vrhu se skida te se miris koristi sa standardnim raspršivačem.

“Želja mi je bila napraviti nešto u staklu i nešto što još nije učinjeno u svijetu mirisa, ikonsko i provokativno. Ime je tako prirodno, nisam čak ni razmišljao o tome”, istaknuo je Jeremy Scott na dizajn bočice, dodajući: “To je bila riječ koja je odmah izašla iz mojih usta i iz moje olovke kada sam nacrtao bočicu – to bi mogao biti samo Fresh! ”

moschino-fresh-1 moschino-fresh-2

Za reklamnu kampanju, Moschino je ponovo izabrao Lindu Evangelistu, fotograf je Steven Meisel a kreativni direktor Jeremy Scott. Držeći bocu iznad glave, Linda Evangelista, sa crvenom kosom, svjetlucavim plavim sjenilom i koraljnom bojom na usnama i noktima, leži ispod staklenog stola i čisti u ogrtaču. Steven Meisel je snimio i tv reklamu.

Istim mirisom je inspirirano i nekoliko odjevnih predmeta i modnih dodataka iz Moschino kolekcije proljeće/ljeto 2016 – haljina koja podsjeća na perilicu za rublje, ruksak koji izgleda kad kutija praška za rublje te nezaobilazna maska za iPhone koja također izgleda kao sredstvo za čišćenje.

Uz dopuštenje: Martimex (sve fotografije)