Nadolazeći trendovi u turizmu

Visino istraživanje o nadolazećim trendovima u turizmu procjenjuje da će broj kućanstava koja putuju u inozemstvo premašiti 280 milijuna do 2025. godine, što je korisno za određivanje novih strategija i područja interesa u industriji

Analizirajući milijarde transakcija diljem svijeta, Visino istraživanje pruža ključni uvid u karakteristike turista budućnosti, njihove navike trošenja i potrebe koje će turističke zemlje morati zadovoljiti kako bi držale korak s novom „putujućom klasom“. Ovaj uvid može biti osobito koristan za zemlje u kojima je turizam važan segment gospodarstva.

Visina studija o putovanjima provedena je u suradnji s Oxford Economicsom, a usmjerena je na procjene i predviđanja industrije u aspektu globalnih putovanja. Analizira postojeće obrasce ponašanja međunarodnih turista koji su vlasnici Visinih kartica i kombinira rezultate s podacima koji predviđaju buduće trendove u industriji turizma. Studija je identificirala ključne pokretače globalnih putovanja tijekom sljedećeg desetljeća: rastuću globalnu srednju klasu, veću internetsku povezanost, poboljšanu prometnu infrastrukturu i stareću globalnu populaciju s više vremena za putovanja u slobodno vrijeme.

Putovanja u inozemstvo postat će češća i pristupačnija u budućnosti zahvaljujući promjenama u demografiji, u kombinaciji s tehnološkim naprecima koji će putovanje u inozemstvo učiniti lakšim i povoljnijim,“ rekao je Wayne Best, glavni ekonomist Vise Inc. „Pojavit će se rastuća „putujuća klasa“ koja će trošiti sve veći dio prihoda kućanstva na prekogranična putovanja. Pretpostavlja se da će putujuća klasa sutrašnjice biti starija, da će dolaziti s tržišta u nastajanju te da će biti vrlo različita od današnjeg tipičnog putnika.“

U prvom redu, očekuje se promjena u broju i podrijetlu međunarodnih putnika. Zbog razvoja srednje klase i veće dostupnosti međunarodnih putovanja, Visa procjenjuje da će do 2025. preko 280 milijuna kućanstava planirati barem jedno međunarodno putovanje, što je povećanje od gotovo 35 posto u usporedbi s 2015. godinom, dok će godišnja potrošnja dosegnuti 1.35 bilijuna eura ili 4.800 eura po kućanstvu , što je povećanje od više od 50 posto u usporedbi s 2015. godinom. Na vrhu ove rastuće globalne putujuće klase bit će turisti iz Kine, SAD-a, Njemačke, Ujedinjenog Kraljevstva i Ruske Federacije. U kontekstu potrošnje na putovanjima, najveći porast očekuje se kod Ruske Federacije i Brazila.

Iako je primarna putujuća populacija, tj. skupina od 25 do 65 godina, bila fokus dosadašnjih aktivnosti u turizmu, studija predviđa da će skupina iznad 65 godina postati sve značajnija u usporedbi s takozvanim primarnim putnicima. Ova skupina činit će 13% svih međunarodnih putnika do 2025.; trošit će više i ostajat će dulje u destinaciji u koju putuje. Iako će biti i onih u skupini iznad 65 koji će putovati kako bi istražili svijet, mnogi će putovati radi svoga zdravlja. To može biti ključno za utvrđivanje novih strategija u turizmu i za razvoj nove infrastrukture u mnogim zemljama. Primjeren razvoj zdravstvenog turizma bi stoga trebao biti popraćen pametnim investicijama, kao što je gradnja novih bolnica i hotela, kao i dodavanje novih avionskih linija.

Povećana fizička povezanost zapravo je dio trećeg ključnog trenda koji je utvrdila Visina studija. Predviđa se da će u sljedećih deset godina biti izgrađeno 340 novih zračnih luka. Povrh novih zračnih luka i linija, tehnološki napreci promijenit će način kako planiramo putovanja. Pristup internetu, pametni telefoni i mobilni uređaji omogućit će turistima budućnosti da donose odluke u stvarnom vremenu, temeljene na najnovijim informacijama. Uz pomoć tehnologije, njihova putovanja postat će sve spontanija i prilagođenija.

Trendovi koje je utvrdila Visina studija omogućavaju bolje razumijevanje turista budućnosti. Nova putujuća klasa trošit će više, imat će veće potrebe za zdravstvenim uslugama i tražit će informacije i savjete za putovanja putem interneta. Uzimajući u obzir navedeno, zemlja koja želi držati korak s ovim trendovima trebala bi planirati primjerenu strategiju razvoja.

Sažetak s podacima za pojedinu zemlju i regiju dostupan je na
www.visa.com/travelinsights.

Uz dopuštenje: Komunikacijski labaratorij (sve fotografije)

Facebook Like Button