One Obsession

Oakley, vodeći brend sportskih i lifestyle naočala, predstavio je viralnu kampanju ‘One Obsession’ u kojoj se pojavljuju velike sportske zvijezde poput biciklista Marca Cavendisha, bejzbolaša Matta Kempa, Moto GP prvaka Marca Marqueza i surfera Gabriela Medine.

Ovi vrhunski sportaši otkrivaju što je njihova strast, opsesija, odnosno unutarnji pokretač koji ih vodi prema pobjedi i ostvarivanju najboljih rezultata. Oakley podupire one koji uporno slijede svoje strasti te ovom kampanjom potiče druge da učine isto i pretvore svoje snove i ideje u stvarnost.

oakley-silver-medina oakley-enduro-koston

Sve zaljubljenike u sport, mogli bi inspirirati i novi članovi obitelji Oakley – Tinkoff-Saxo i Giant-Aplecin biciklistički timovi te biciklist Thibaut Pinot, jedan od najperspektivnijih talenata francuskog biciklizma.

Član Tinkoff Saxo tima je i poznati hrvatski biciklist Robert Kišerlovski koji se pridružio vrhunskim kolegama kao što su Alberto Contador, Michael Rogers i Daniele Bennati. Giant-Alpecin profesionalni je njemački biciklistički tim s 27 natjecatelja iz devet različitih zemalja, među kojima su i povratničke zvijezde Marcel Kittel i John Degenkolb iz Njemačke.

oakley-1

Kako bi vrhunski sportaši bili fokusirani isključivo na rezultate, Oakley sunčane naočale pružaju im zaštitu i udobnost bez ometanja u sportskim aktivnostima.

Pogledajte video kampanje:

Uz dopuštenje: Dialog komunikacije (sve fotografije)

Facebook Like Button