Ovo nije plava bočica

Ovo je briljantna poruka koja nam poručuje apstrakciju, od elementarnog do ekperimentalnog, ovo je ekspresija olfaktivne halucinacije, ikona, primarni element, magnetska privlačnost, nevidljiva tetovaža koja znači uživanje, pulsirajući ritam života, ljubavi i slobode.

Posljednje djelo kuće Histoires de Parfums okreće novu, plavu stranicu koja predstavlja slobodu izražavanja za sve. Ovaj puta Histoires de Parfums ne kazuje nam novelu, necitira priču, pjesmu, niti roman. Ova plava stranica je vaša.

Gérald Ghislain, kreator kuće Histoires de Parfums, o svom posljednjem djelu kaže: “Oduvijek mi se činilo da osjećaji koje parfemi bude u nama, nemaju veze s rimom niti razumom. Radi se o magnetičnoj privlačnosti, o sirovoj strasti.

Prije 15 godina sam kreirao Histoires de Parfums kao konceptualni brend koji priča priče izvrsnih individualaca. Napravio sam This is Not a Blue Bottle kao predkoncept, parfem koji počinje pričati priču koja postoji tek kada je na koži.”

Uz dopuštenje: Lana Parfumerija (sve fotografije)

Facebook Like Button