Salon Gvozdanović

Treći koncert Glazbenog salona Gvozdanović (palača Gvozdanović) bit će održan u utorak, 26.11.2013. s početkom u 20 sati.

Glazbeni salon GVOZDANOVIĆ, Zagreb, Visoka 8

Program nastupa, 26. studenog 2013., u 20 sati

Francis POULENC : Sonata za klarinet i klavir
( 1899.-1963. ) Allegro tristamente
Romanza
Allegro con fuoco

Claude DEBUSSY : Prva Rapsodija za klarinet i klavir
( 1862.-1918. )

Igor STRAVINSKI : Tri komada za klarinet solo
( 1882.-1971. )

Emil COSSETTO: Čardaš varijacije iz Međimurja za klarinet i klavir
( 1918.-2006. )

Louis SPOHR : Četiri njemačke pjesme op. 103 za sopran, klarinet i klavir
( 1784.-1859. ) Miruj srce moje
Dvopjev
Tajna pjesma
Probudi se

Antonin DVORAK: Sedam ciganskih pjesama op. 55 za glas, klarinet i klavir
( 1841.-1904. ) ( obrada: trio Solenza )

Ukupno trajanje koncerta : 60 minuta

Interpreti:

Bruno Philipp – klarinet
Ivan Batoš – klavir

Trio Solenza
Davorka Horvat – sopran
Bruno Philipp – klarinet
Ivan Batoš – klavir

POPRATNO, UZ KONCERT:
Pojavljivanje baronese Valpurge pl. Frankopan, ljubiteljice i pokroviteljice umjetnosti.

BIOGRAFIJE

Bruno PHILIPP (1978) diplomirao je klarinet na Muzičkoj akademiji u Zagrebu 2000. god. u klasi prof. Milka Pravdića. Trogodišnju specijalizaciju polazio je na Konzervatoriju u Parizu. Za cijelo vrijeme školovanja u Hrvatskoj i Francuskoj bio je stipendist Ministarstva znanosti i obrazovanja RH te korisnik jednokratne financijske potpore od Zaklade HAZU. Pobjednik je 1. Hrvatskog natjecanja mladih glazbenih umjetnika ‘Papandopulo’ 2012. u Zagrebu. Laureat je međunarodnog natjecanja iz klarineta u Cluju 2011. i ujedno dobitnik specijalne nagrade za najbolju interpretaciju djela rumunjskog autora. Osvojio je 4. nagradu na međunarodnom natjecanju iz suvremene glazbe u Krakovu 2007., drugu nagradu na natjecanju Radio-podij 2000. i prvu nagradu na europskom natjecanju ‘Picardie’ 2002. u Francuskoj. Za najbolju interpretaciju domaćeg autora ( A. Klobučar ) u sklopu natjecanja ‘Darko Lukić’ 2003/2004, dobitnik je nagrade Hrvatskog društva skladatelja. Intenzivno surađuje s hrvatskim skladateljima čija djela redovito praizvodi. Održao je brojne recitale u zemlji i inozemstvu. Nastupao je solistički uz Simfonijski orkestar HRT-a, Hrvatski komorni orkestar, Zadarski komorni orkestar, Filharmoniju ‘Transilvanija’ i Orkestar Muzičke akademije. Usavršavao se kod uglednih svjetskih pedagoga i klarinetista kao što su: G. Deplus, W.Boeykens, Ph.Cuper, P.L.Graf, A.Pay, M. Arrignon i dr. Od 2004. god. predaje klarinet na glazbenoj školi Zlatka Balokovića i Vatroslava Lisinskog u Zagrebu. Voditelj je lokacijskog odjela glazbene škole Z. Balokovića u Zaprešiću. Stalni je vanjski suradnik nacionalnog folklornog ansambla LADO. Svira u etno ansamblu Fractali i triu Solenza. Snima za Hrvatski radio, a posljednjih godina surađuje u oblikovanju emisije ‘Glazbena kutijica’ Obrazovnog programa za djecu i mlade. Stručni rad Glazbena edukacija kroz formu radio emisija objavljen mu je u Zborniku radova s 3. Međunarodnog kongresa glazbenih pedagoga u Puli 2013. Član je Hrvatskog društva glazbenih umjetnika.

IVAN BATOŠ (Split, 1979.) Nakon završene gimnazije i srednje glazbene škole u klasi prof. Ivane Oreb, diplomirao je klavir na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi doc. Đure Tikvice 2002. godine. Poslijediplomski studij nastavlja u klasi doc. Lovre Pogorelića. Osim niza prvih nagrada na hrvatskim državnim natjecanjima, dobitnik je nagrade za najboljeg umjetničkog suradnika na Tribini mladih umjetnika Darko Lukić, te Godišnje nagrade Društva sveučilišnih profesora i drugih znanstvenika u Zagrebu za područje glazbene umjetnosti za ak.god. 2002./2003. Za koncert održan na 52. Splitskom ljetu u duetu s Gordanom Tudorom dobio je nagradu Judita za najuspješniji glazbeni program na cjelokupnoj manifestaciji.Usavršavao se na seminarima svjetski poznatih pijanista i pedagoga: Anatolija Katza, Viktora Meržanova (Dubrovnik 1998.), Davida Livelya (Baden bei Wien 2001.), Arba Valdme (Köln 2002.), te na Warsaw Piano Workshop 2003. kod vodećih poljskih klavirskih pedagoga Andrzeja Artykiewicza, Pawela Skrzypeka i Czeslawa Stanczyka. Suosnivač je komornog tria GIG, zajedno sa saksofonistima G.Tudorom i G. Jurkovićem, s kojima uspješno praizvodi kompozicije domaćih i stranih autora, posvećene ili prilagođene tom sastavu. Nastupao je u komornim duetima sa različitim instrumentalistima (Philippe Couper, klarinet, Pariz; Kenneth Tse, saksofon, SAD), u Hrvatskoj i inozemstvu (Beč, Bösendorfer Saal; Prag, Konzervatorij J. Ježka; Amsterdam, Bachzaal). Sudjelovao je u izvedbama različitih ansambala na Muzičkom bienallu Zagreb (komorna opera Za tri lipe M. Ivičević 2007.g.), a aktivno je uključen u projekt Splithesis Splitskog društva za suvremenu glazbu.
Od ožujka do rujna 2003. godine bio je znanstveni novak na Umjetničkoj akademiji Sveučilišta u Splitu, a od rujna 2003. godine radi kao stalni umjetnički suradnik na Odsjeku za duhačke instrumente Muzičke akademije u Zagrebu

Davorka Horvat diplomirala je solo pjevanje u klasi prof. Dunje Vejzović na Muzičkoj akademiji u Zagrebu (1999). Dobitnica je Dekanove (1998) i Rektorove nagrade (1999). Kao student debitirala je u Hrvatskom narodnom kazalištu u Zagrebu ulogom Leonore u Trubaduru G. Verdija. Magistrirala je 2009. na Muzičkoj akademiji u Zagrebu. Od 2000. djeluje kao slobodna umjetnica, nastupa na samostalnim koncertima Lieda širom Hrvatske. Surađivala sa Zagrebačkom filharmonijom, Zagrebačkim simfoničarima, Ansamblom Cantus, sa Zagrebačkim gudačkim kvartetom, te Triom Solenza, izvodeći djela modernih hrvatskih skladatelja i ostalih komornih autora. Gostovala u HNK Split ulogom Ciesce u Puccinijevoj operi Gianni Scicchi. Igra u predstavama Kako je deva dobila grbu (2002, Kazalište Dubrava, glazba Krešimir Seletković), I drvo je bilo sretno (2003, Teatar Exit, glazba K. Seletković), Ivica i Marica Engelberta Humperdincka (2007, Kazalište Dubrava), Tehnika (2011, Irma Omerzo). Kompoziciju Dietro Marka Ruždjaka praizvela je 2009. s gudačkim kvartetom Rucner. Od lipnja 2010. vodi umjetničku organizaciju Canta!

Facebook Like Button