Moda za različite generacije žena

DeLight u novoj modnoj kampanji pokazao kako isti odjevni komad mogu nositi različite generacije žena.

U prekrasnom ambijentu baroknog dvorca obitelji Oršić, današnjeg Muzeja seljačkih buna, ispred objektiva Matee Smolčić Senčar, kao zaštitno lice nove kampanje brenda DeLight našla se filmska i televizijska diva, Sanja Vejnović zajedno s kćekom Martom Evom. Sanja, poznata po mnogim televizijskim i filmskim ulogama i bezvremenskoj ljepoti, prvi put je zaštitno lice modnog brenda i to u najljepšem mogućem društvu.

delight-kolekcija-1

20-godišnja Marta Eva Mećava, samosvjesna je mlada žena koja nije željela ići stopama slavne majke te se skrivala od svjetla reflektora. Majčina ljubav prema DeLightu kao i njezina ljubav prema lijepoj odjeći, nagnali su je da promijeni mišljenje i stane ispred objektiva.

delight-kolekcija-2

„Sanja je od samih početaka prepoznala naš brend, trud, rad i ljubav koji pretačemo u dizajn i izradu svakog komada.

Zajedno s drugih 11 predivnih žena u prošloj kampanji je rekla zašto voli DeLight, a u ovoj kampanji Marta Eva i Sanja pokazale su kako isti odjevni komad mogu nositi žene različitih generacija, stilova i modnih preferencija. DeLight se pokazao kao bezvremenski brend koji pristaje svim generacijama.

delight-kolekcija-5

Crni kaput od vune i kašmira ili odijelo sa šljokicama izvrsno odijeva i ženu u šestom desetljeću života, kao i mladu studenticu. Neizmjerno sam ponosan na ovu kampanju jer smo s njom pokazali ono što tvrdimo od prvih dana – DeLight stvara bezvremenske, vrhunske komade za sve generacije i sve tipove žena koje se se u njima osjećaju kao da su odjenule drugu kožu.“ – objasnio je odabir zaštitnog lica Ivan Friščić.

delight-kolekcija-3

Dvije godine nakon osnivanja brenda, DeLight se nametnuo kao prvi i neizostavan izbor kada su u pitanju kaputi i odijela koja su već stekla kultni status, bilo da je riječ o klasičnim poslovnim odijelima ili o glamuroznim, večernjim sa šljokicama.

Krojevi iz kolekcije laskaju svakom tipu i građi tijela, a u redovnoj ponudi se nalaze odijela i kaputi do veličine 44 ili 46, dok se po narudžbi izrađuju i veće veličine. U prvom planu je funkcionalnost samih komada, posebno kaputa koji su izrađeni od kašmira, vune, angore, alpake, koji griju i na najnižim temperaturama.

Vječni karirani i pepita uzorci pružaju dozu razigranosti poslovnim komadima, a svečane haljine izrađene od pamučne čipke zasigurno će biti zvijezde nadolazećih blagdanskih proslava.

delight-kolekcija-5

„U proteklih nekoliko godina Marta i ja smo dobivale slične ponude, ali ona ih je sve redom odbila. Međutim, kako proteklih godina nosim DeLight, počela je primjećivati lijepe, vrhunski izrađene komade u mom ormaru i ponekad ih je znala posuditi.

Kako je s vremenom počela i na Instagramu pratiti DeLight i oduševljavati se sve više njihovim radom, ovu je ponudu prihvatila s oduševljenjem.

Ja sam neizmjerno sretna jer je kao mlada žena uvidjela razliku između vrhunskih odjevnih komada i onih koji se nude na svakom koraku i sama shvaća da sreća nije pun ormar, nego jedan pažljivo odabran, vrhunski komad u kojem se osjećaš sigurno, moćno i sretno.

Jako mi je drago ako sam i ja svojim vlastitim odabirom DeLight komada utjecala na nju.“– komentirala je Sanja Vejnović ovu vezu i ljubav između nje i modnog brenda DeLight.