Novi recept donosi još čokoladniji ukus i kremastiju teksturu

Jedan od najpoznatijih svjetskih brendova čokolade, Milka, ove jeseni pomiče granice i svojim potrošačima s ponosom predstavlja unaprjeđenu recepturu, osvježeni dizajn pakiranja i novi izgled svojih nježnih kockica.

MILKA PREDSTAVLJA SVOJU NAJNJEŽNIJU ČOKOLADU DOSAD
Od prve čokolade napravljene davne 1901. godine, pa sve do danas, brend je ostao vjeran svojoj misiji korištenja kvalitetnih sastojaka, širenju nježnosti ali i osluškivanju potreba i želja svojih potrošača. Upravo u skladu s tim idejama, stvorena je i nova, najnježnija Milka do sada, koja je već dostupna potrošačima u Hrvatskoj i širom Europe.

mini nova milka cokolada

Uz veći udio kakaa i kakao maslaca, nova receptura poznate čokolade donosi još kremastiju teksturu i čokoladniji okus, za bolji užitak u popularnoj slastici. Osim toga, prepoznatljive kockice Milka čokolade su sada zaobljenije, što dokazano poboljšava doživljaj prilikom konzumacije proizvoda i doprinosi još intenzivnijem osjećaju topljenja čokolade u ustima.

milka cokolada

Milka nam ove jeseni donosi još lijepih iznenađenja. Lila, poznata ljubičasta kravica koja je simbol brenda, po prvi puta se, osim na ambalaži, pojavljuje i na jednoj od kockica čokolade, u još modernijem izdanju. Osvježenom dizajnu, doprinjelo je i isticanje logotipa „Cocoa Life“ programa održivog uzgoja kakaa, koji je dobio svoje zasluženo mjesto na prednjem dijelu pakiranja.

nova milka cokolada

„Od svog nastanka, prije više od 120 godina, širenje nježnosti je u srcu Milka brenda. Znamo da je okus ono što ljubitelje čokolade opredjeljuje kada je biraju, a kada znate da je vaš proizvod omiljen među potrošačima, oni postaju glavni pokretač poslovanja i motiviraju vas da budete bolji.”, izjavila je Una Lučić, brend menadžerica za Milka tabletne čokolade za tržišta istočnog Jadrana u kompaniji Mondelēz International i dodala: “Značaj ovih inovacija potvrđuje i činjenica da su ovo najveće promjene na Milka brendu u prethodnih 25 godina. Uzbuđeni smo što je konačno došlo vrijeme da ljubiteljima Milka čokolade predstavimo unaprjeđenu recepturu, na kojoj smo dugo i predano radili i radujemo se svemu što novo poglavlje brenda donosi.“

svicarska cokolada milka

Pored brojnih novina koje Milka brend predstavlja, jedna stvar uvijek ostaje ista – posvećenost korištenju pažljivo odabranih i visoko kvalitetnih sastojaka i načelima održivog poslovanja. Briga o zajednici i životnoj sredini, jedan su od prioriteta brenda koji za proizvodnju svojih čokolada koristi kakao iz „Cocoa Life“ programa održivog uzgoja kakaa koji provodi kompanija Mondelēz International, kao i dobro poznato 100% alpsko mlijeko koje se nabavlja s malih obiteljskih farmi smještenih u srcu Alpa.

Uživajte u okusu još kremastije, čokoladnije i nježnije Milka čokolade koju sada možete pronaći na policama prodajnih mjesta širom naše regije!

O kompaniji Mondelez International
Kompanija Mondelēz International, Inc. (MDLZ) nudi grickalice ljudima u više od 150 zemalja širom svijeta. S neto prihodom od oko 29 milijardi dolara u 2021. godini, kompanija predvodi budućnost snacking-a uz čuvene globalne i lokalne brendove kao što su OREO, belVita i LU keks; čokolade Cadbury Dairy Milk, Milka i Toblerone; Sour Patch Kids bombone i Trident žvakaće gume. Mondelēz International ponosni je član Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 i Dow Jones indeksa održivosti. Za više informacija posjetite www.mondelezinternational.com ili zapratite profil na društvenoj mreži Twitter www.twitter.com/MDLZ.

Facebook Like Button