Izložba haljina od ambalažnih materijala poznatih brendova na hrvatskom tržištu proizašlih iz umjetničkih vizija renomiranih modnih dizajnera, bila je od 14. do 28. studenog postavljena u ulici „Kopčaj me selotejpom“, u trgovačkom centru Avenue Mall.
Svi posjetitelji Avenue Malla koji su u tom razdoblju prošetali Ulicom “Kopčaj me selotejpom” mogli su glasati za njima najljepšu haljinu ubacivanjem popunjenih glasačkih listića u kutiju u prostoru izložbe.
U subotu, 28. 11. u 17 sati, proglasit će se najljepša haljina prema glasovima posjetitelja Avenue Malla, nagraditi najsretniji glasač te dodijeliti priznanja vlasniku i dizajneru pobjedničke haljine te svim ostalim sudionicima.
Izložba tada i službeno završava.
Haljine su izrađene od ambalažnih materijala sljedećih tvrtki: Anamarija Company d.o.o., Zagreb; Bambi AD, Beograd, Srbija; Droga Kolinska d.d., Ljubljana, Slovenija; Labud d.d., Zagreb; Meggle Hrvatska d.o.o., Osijek; Meteor d.d., Đakovo; Paška sirana d.d., Pag; Šafram d.o.o., Zagreb i Zvijezda d.d., Zagreb, uz haljine s obilježjima partnera na projektu Avenue Malla te medijskog partnera Totalnog FM-a.
Izazov i iskorak u radu s ambalažnim materijalima navedenih tvrtki prepoznali su i dali svoj osobni pečat sljedeći renomirani modni dizajneri: Zoran Aragović (Byte My Style), Marta Buzolić, Martina Herak, Matea Jukić (Croatica), Iva Karačić, Mirjana Klepić (Jamoi), Ana Kujundžić, Marina Lacković (Larie), Ivona Martinko, Daliborka Puž i Kristina Kovačić te Adrijana Subotić Pjajčik (Etna Maar).
Cilj projekta čiji je izložba središnji dio, bio je kroz haljine izrađene od različitih vrsta ambalažnih materijala te prigodnim pratećim opisima:
> informirati i educirati potrošače o proizvodu i njegovoj interakciji s ambalažom kao neodvojivim dijelom proizvoda
> informirati i educirati potrošače o značajkama ambalaže i njenim funkcijama, značaju i oznakama
> skrenuti pozornost na potrebu visoke razine promišljanja dizajna ambalaže
> ukazati na važnost pravilnog razvrstavanja otpadne ambalaže
> ukazati na mogućnosti produljenja uporabne vrijednosti ambalaže
> promovirati primjenu ambalaže na drugačiji, kreativan način.
Prepoznavši edukacijsku ekološku poruku koju projekt šalje širokoj javnosti, potporu projektu dao je i Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost Republike Hrvatske.
Medijski partner – Totalni FM
Medijski partner Totalni FM pratio je projekt u svim fazama kroz ukupno 100 spotova u kojima je komunicirana edukacijska ekološka poruka projekta, a tijekom trajanja izložbe na Facebook stranici Totalnog FM-a organizirani su i edukacijski kvizovi koji su izazvali veliko zanimanje. Kvizovi su se provodili na način da su slušatelji/posjetitelji pronalazili edukacijsku nagradnu poruku koja se nalazila u opisu uz svaku haljinu i koja je bila predmet radijskog kviza. Točan odgovor nosio je priliku za osvajanje vrijednih poklon paketa.
Više na www.ambalaza.hr