Proglašenje najljepše haljine

Izložba haljina od ambalažnih materijala poznatih brendova na hrvatskom tržištu proizašlih iz umjetničkih vizija renomiranih modnih dizajnera, bila je od 14. do 28. studenog postavljena u ulici „Kopčaj me selotejpom“, u trgovačkom centru Avenue Mall.

Svi posjetitelji Avenue Malla koji su u tom razdoblju prošetali Ulicom “Kopčaj me selotejpom” mogli su glasati za njima najljepšu haljinu ubacivanjem popunjenih glasačkih listića u kutiju u prostoru izložbe.

U subotu, 28. 11. u 17 sati, proglasit će se najljepša haljina prema glasovima posjetitelja Avenue Malla, nagraditi najsretniji glasač te dodijeliti priznanja vlasniku i dizajneru pobjedničke haljine te svim ostalim sudionicima.
Izložba tada i službeno završava.

Kopčaj me salotejpom Kopčaj me salotejpom

Haljine su izrađene od ambalažnih materijala sljedećih tvrtki: Anamarija Company d.o.o., Zagreb; Bambi AD, Beograd, Srbija; Droga Kolinska d.d., Ljubljana, Slovenija; Labud d.d., Zagreb; Meggle Hrvatska d.o.o., Osijek; Meteor d.d., Đakovo; Paška sirana d.d., Pag; Šafram d.o.o., Zagreb i Zvijezda d.d., Zagreb, uz haljine s obilježjima partnera na projektu Avenue Malla te medijskog partnera Totalnog FM-a.

Izazov i iskorak u radu s ambalažnim materijalima navedenih tvrtki prepoznali su i dali svoj osobni pečat sljedeći renomirani modni dizajneri: Zoran Aragović (Byte My Style), Marta Buzolić, Martina Herak, Matea Jukić (Croatica), Iva Karačić, Mirjana Klepić (Jamoi), Ana Kujundžić, Marina Lacković (Larie), Ivona Martinko, Daliborka Puž i Kristina Kovačić te Adrijana Subotić Pjajčik (Etna Maar).

Kopčaj me salotejpom Kopčaj me salotejpom

Cilj projekta čiji je izložba središnji dio, bio je kroz haljine izrađene od različitih vrsta ambalažnih materijala te prigodnim pratećim opisima:
> informirati i educirati potrošače o proizvodu i njegovoj interakciji s ambalažom kao neodvojivim dijelom proizvoda
> informirati i educirati potrošače o značajkama ambalaže i njenim funkcijama, značaju i oznakama
> skrenuti pozornost na potrebu visoke razine promišljanja dizajna ambalaže
> ukazati na važnost pravilnog razvrstavanja otpadne ambalaže
> ukazati na mogućnosti produljenja uporabne vrijednosti ambalaže
> promovirati primjenu ambalaže na drugačiji, kreativan način.

Prepoznavši edukacijsku ekološku poruku koju projekt šalje širokoj javnosti, potporu projektu dao je i Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost Republike Hrvatske.

Kopčaj me salotejpom Kopčaj me salotejpom

Medijski partner – Totalni FM
Medijski partner Totalni FM pratio je projekt u svim fazama kroz ukupno 100 spotova u kojima je komunicirana edukacijska ekološka poruka projekta, a tijekom trajanja izložbe na Facebook stranici Totalnog FM-a organizirani su i edukacijski kvizovi koji su izazvali veliko zanimanje. Kvizovi su se provodili na način da su slušatelji/posjetitelji pronalazili edukacijsku nagradnu poruku koja se nalazila u opisu uz svaku haljinu i koja je bila predmet radijskog kviza. Točan odgovor nosio je priliku za osvajanje vrijednih poklon paketa.

Više na www.ambalaza.hr

Facebook Like Button