Važnost educiranja o zaštiti od sunca

Intervju s Oliverom Wenzelom, marketing menadžer, NIVEA Srednje istočna regija (CEE).

Smatrate li se kao svjetska marka broj jedan u zaštiti od sunca, odgovornima za educiranje ljudi o opasnostima UV zraka?
NIVEA je jedan od svjetskih brandova koji su pokrenuli generaciju modernih krema za sunčanje i naša je jasna ambicija biti svjetska marka broj jedan u području zaštite od sunca. Nažalost, još uvijek je prisutan velik broj ljudi koji svoju kožu ne štite dovoljno od UV zraka pri izlaganju suncu. Naše je istraživanje pokazalo kako je jedan od glavnih uzroka tome nedostatna informiranost o učincima UV zraka na kožu i načina na koji krema za zaštitu od sunca funkcionira. Upravo smo zato ovom kampanjom odlučili podići svijest o tome kako bi ljudi mogli sigurno uživati u svakom trenutku provedenom na suncu.

Zašto ste se odlučili za suradnju s Thomasom Leverittom?
Thomas je zapravo izumitelj ove tehnike što je pokazao svojim videom na YouTube kanalu pod nazivom “Kako te sunce vidi”. Jednostavno smo stupili u kontakt s njim nedugo nakon objavljivanja videa i vrlo brzo otkrili da imamo slična razmišljanja. Dogovorili smo se za korištenje ove tehnike i za njezino razvijanje kroz zajednički rad, a već raspravljamo i o budućim proizvodima.

Imate li slične metode rada za prikazivanje štetnosti UV zraka?
Od samog početka smo fascinirani Thomasovim UV videom. Prenamijenio je običnu kameru u UV kameru čime je uspio realistično prikazati što UV zrake čine koži i kako djeluje zaštitna krema. Osim ovog relativno jednostavnog tehničkog dijela, također je uspio uhvatiti emocije ljudi u trenutku kad bi shvatili o koliko se štetnim učincima radi. Vjerujemo da su upravo iskrene reakcije ljudi na ove slike ključni za uvjeravanje ostalih o važnosti brige o koži izloženoj suncu.

Kako se ova kampanja uklapa u NIVEA Sun strategiju?
Vjerujemo da ovakav pristup potrošaču i edukacija istinski odgovaraju pozicioniranju na tržištu. S ovom smo tehnikom u mogućnosti prikazati ekspertizu koju NIVEA pruža u zaštiti i njezi kože na jedinstven i opipljiv način. To je zapravo dokaz efikasnosti potrošačima: zaštita od sunca čini razliku! To je upravo ono što smo željeli prikazati. Želimo da ljudi shvate da je zaštita od sunca nužna jer je to investicija u njihovu kožu.

Kakva će biti komunikacija kroz kampanju?
S ovom kampanjom želimo potrošačima krema za sunčanje potvrditi da čine pravu stvar, a želimo i pokazati velikom broju onih koji to ne čine koliko je važno zaštititi se od UV zraka. Vjerujemo u potencijal ove kampanje u digitalnim medijima, ali vjerujemo da ćemo uspjeti uključiti i televizijske postaje kako bi educirali potrošače. Ne radi se o tipičnim televizijskim reklamama u trajanju od 20-30 sekundi tako da trebamo njihovu pomoć kako bi naše poruke došle do ciljanih skupina.

Tekst omogućio: Nivea
Sponzorirani tekst: Beiersdorf