Autentika – volim domaće grupa koju ste možda zamijetili na Facebooku, kreirana je 9. veljače, a pokrenula ju je Željka Balja, inače diplomantica turizma koja se već godinama bavi promocijom proizvoda i usluga te blogerica na blogu Autentika.
Za vizualni identitet pripomogla je svojim radom i mlada Slavonka Andreja Vidović (@Avida.hr).
Grupa Autentika – volim domaće je od samog početka privatna, uređena, administrirana i tematski opredijeljena s proizvodima radi lakšeg snalaženja.
U grupi je oko 170 renomiranih proizvođača (obiteljsko – poljoprivrednih gospodarstava, udruga, obrtnika i ostalih proizvođača te trgovina voćem i povrćem) čijih je već sada 7500 korisnika zadovoljno s pruženim uslugama do vrata te svim potrebnim informacijama koje direktno mogu dobiti putem ove grupe (proizvođač ili distributer/proizvod/cijena/kontakti/način dostave i lokacija dostave).
Svakim danom se pridružuju novi članovi i proizvođači
Neki objasne situaciju da bi se rado odazvali i plasirali svoje proizvode kupcima do vrata ali da još čekaju svoju propusnicu.
Proizvođači iz udaljenijih krajeva su se organizirali tako da dostavnim službama šalju pakete do vrata kupaca, a neki su u potrazi za dodatnim vozačima s propusnicom za određena područja kako bi stigli odgovoriti na mnogobrojne upite.
Svaki dan pristižu pohvale za grupu putem poruka, poziva ili objava u grupi ali ih ne objavljuju jer smatraju da je dobro zadržati smisao grupe i istaknuti samo potrebne informacije o proizvodima i proizvođačima te je zbog istog kreiran pravilnik u grupi kako bi se svi lakše snašli.
„Svakim danom dajem svoj obol u grupi, pomažem i administriram, komuniciram s proizvođačima te ažuriram podatke.
Trudim se svakodnevno spajati sve strane Lijepe naše, od istoka do zapada i sjevera do juga, a u grupi je uvijek živo jer imaju osobu na koju mogu računati da će im u kratkom roku dati potreban odgovor ili pomoć.
Ono što se očekuje u travnju je i dalje povećana potreba za domaćim povrćem i voćem – mladim lukom, rotkvicama, hrenom, salatom, jabukama, orašastim plodovima, svježim mesom te naravno jajima i šunkicama“ – kazala je Željka Balja.
Zadnjih dana uveliko pomažu i liste obiteljsko – poljoprivrednih gospodarstava koje su objavili pojedini Gradovi na svojim službenim stranicama, a Željka ih je prenijela u svojoj grupi kako bi vidljivost istih bila veća.
„Vjerujem da svi na neki svoj način možemo pomoći, a društvene su mreže idealan alat za tako nešto. Moja je usluga u potpunosti besplatna i pomoć pružam od srca svima koji je u ovim trenucima trebaju, a i nakon prolaska ove situacije.
Interes za daljnjim informacijama pokazali su i članovi grupe putem ankete provedene u grupi pa sam u pripremi i s drugim dodatnim aktivnostima i istoimenom Facebook stranicom“ – kazala je Željka.
Ovim putem pozivamo sve ljubitelje domaćih namirnica da se pridruže grupi kako bi što prije doznali kako naručiti željene namirnice za blagdanski stol.