Davorin Šimunović

Intervju s gospodinom Davorinom Šimunovićem, direktorom sajma kozmetike i wellnessa Cosmetic News koji se održava 16. i 17. travnja 2016., u Sportsko-kongresnom centru u Opatiji.

W: Gospodine Šimunoviću, molim vas, recite nam nešto o tome kako je započeo sajam?
Sajam Cosmetic News održan je prvi puta 1994. godine i od onda se održava svake godine u proljeće, dakle, ovo je 23. sajam. Sajam je nastao na inicijativu i, skoro bih rekao, inzistiranje Udruženja kozmetičara Grada Zagreba i Hrvatske, kojima su na čelu tada bile gospođe Lidija Šarčević, Viktorie Pollak i Štefanija Bićenić, a koje su željele imati kongres na kojem bi se okupljale kozmetičarke i njima srodni stručnjaci, a koji do tada u Hrvatskoj nije postojao. Prva četiri sajma održala su se u Grand hotelu Adriatic, potom smo se preselili u dvoranu i na terasu hotela Ambasador. Kada smo se proširili primila nas je Kristalna dvorana hotela Kvarner, ali kako je tržište kozmetičkih proizvoda i usluga raslo, rastao je i broj izlagača i sajamskog sadržaja te smo predavanja i natjecanja koja prate sajam smještali u dvorane susjednih hotela. Prije dvije godine preselili u novosagrađeni Sportsko-kongresni centar u Opatiji gdje, nakon dugo vremena, sva sajamska događanja stoje pod istim krovom.

cosmetic-news

W: Koja je posebnost ovog sajam?
Cosmetic News specijalizirani je sajam namijenjen prvenstveno profesionalcima kozmetičke struke. Na njemu se susreću proizvođači, trgovci i pružatelji kozmetičkih usluga. To je koncepcija kojoj smo ostali dosljedni svih ovih godina. Uvijek smo se trudili biti u koraku s vremenom. Svih godina Opatija je bilo mjesto gdje najnoviji trendovi, tjedan dana nakon sajmova Cosmoprof Bologna i Beauty Duseldorf, stižu na Cosmetic News, a rasprave koje su se vodile ondje prenose se našim kozmetičarkama i wellness majstorima.

W: Koji su sve sadržaji sajma?
Naravno, kao na svakom sajmu, osnova je izložbeni segment. Oba dana zastupljen je i kongresni segment. Predavanja o proizvodima, tehnikama rada i raznim drugim temama održavaju se oba dana. Velik broj predavača sudjelovao je držeći predavanja u ove 23 godine. Tradicionalno se održava natjecanje u šminkanju za početnice i profesionalke. Tu je još i vrlo atraktivno natjecanje u oblikovanju noktiju u nekoliko kategorija. Oba natjecanja obilježava zadana tema koju naš stručni žiri svake godine čini još zanimljivijim. Ove godine to je izgled slavne žene prošlog stoljeća, Fride Kahlo. Ove godine održat će se natjecanje u depilaciji šećernom pastom i oblikovanju ekstenzija trepavica. Subota navečer rezervirana je za opuštanje i druženje svih sudionika u hotelu Bristol.

cosmetic-news-1

W: Recite nam nešto o ovogodišnjim izlagačima?
Izlagači su šaroliki. Zastupljena su sva područja kozmetike: dekorativna, preparativna, aparativna… Bit će izlagača koji su specijalizirani za oblikovanje i tretman noktiju. Zanimljivi su i izlagači proizvoda baziranih na ljekovitim sastojcima iz biljnog i mineralnog svijeta. Neki će predstavljati masažne tehnike, a neki uljepšati posjetiteljice besplatnim profesionalnim šminkanjem. Zaista, svaka žena naći će nešto sebi zanimljivo.

W: Kakva je vaša vizija razvoja sajma u budućnosti?
Vjerujem da je ekonomska kriza, koja je pogodila svijet pa tako i nas, na izdisaju. To znači ad će sajam u sljedećim godinama ponovno rasti. Kozmetička industrija je u usponu i povećanjem potrošačke moći naših građana rasti će i opseg izlagača, raznolikost i posjećenost. Optimističan sam, ustrajat ću i dalje, tragat ću za novim i zanimljivim sadržajima. Dobro došli na sajam!

Facebook Like Button