Inspirativna radionica o parfemima o kojoj će se dugo pričati

Parfumerka Francesca Bianchi bila je specijalna gošća eventa, a odabranima je održala inspirativnu radionicu o parfemima o kojoj će se dugo pričati.

Francesca Bianchi

NEZABORAVNO ISKUSTVO KOJE SE PAMTI SVIM OSJETILIMA – Kérastase ‘K Club’

Ljudi su vizualna i osjećajna bića, prije svega. Privlači nas ono što je lijepo i oku ugodno. Situacije pamtimo po mirisima, oni bude sjećanja ili postaju zaštitni znak kada netko uđe u prostoriju.

Kada se nalazimo u savršenom ambijentu, tada se i osjećamo ugodno, a upravo takav nezaboravan luksuzni doživljaj za sva osjetila u trajanju od 3 dana, samo su odabrani imali priliku proživjeti zahvaljujući samom sinonimu za luksuz – francuskom brendu Kérastase.

korjen kose

Još od davne 1964. godine pa sve do danas, Kérastase se svojim renomiranim statusom izdigao te postavio određene ljestvice u svijetu ljepote, a svakom svojom linijom proizvoda, tržište doživljava nove revolucije. Vrhunski proizvodi i riječima neopisivi salonski tretmani, odavno zbrajaju milijune obožavatelja diljem svijeta.

Kérastase tim kosa

Edukacija, podjela iskustva i znanja, ali i proslava uspješnog postojanja Kérastase-a, bili su povod K Club trodnevnog eventa održanog u Splitu, u luksuznom Le Méridien Lav hotelu. Filozofija vrhunske njege kose, nije samo u tretmanu za kosu, nego cjelokupnom osjetilnom iskustvu kroz koje Kérastase vodi sve svoje klijente.

Najbolji frizeri iz preimum Kérastase salona, influenceri i predstavnici medija, iz čak šest zemalja regije, na održanom K Club eventu imali su priliku uživati u nezaboravnom iskustvu koje je probudilo svih pet osjetila. Upravo to bila je nit vodilja čitavog K Club eventa – kroz jedinstvene radionice i edukacije osnažiti i fokusirati sva osjetila te time približiti i objasniti Kérastase iskustvo.

Ana Radisic

Kao početak ovog luksuznog putovanja, Kérastase tim je pazio na svaki detalj te je goste u njihovim sobama dočekao K set koji se sastojao od svilenih jastučnica, kimona, maskica za lijepe snove.

Prvu večer je slijedilo krstarenje brodom oko Splita uz nezaboravan zalazak sunca, šum valova i miris mora. U ovom uistinu spektakularnom ambijentu, uzvanici su uživali uz zvuke saksofona te u okusima svježe pripremane tune i plodova mora.

ulje za kosu

Putovanje „5 osjetila“ nastavilo se i sljedećeg dana. Influenceri i predstavnici medija uputili su se u tri Kérastase frizerska salona, AK Hair, D’Art i Animi, gdje su se prepustili u ruke vrhunskih frizera i uživali u Kérastase tretmanima.

parfemi mirisi za prostor kosu

Moć mirisa bila je apsolutni pogodak ovog putovanja, a prezentirana je putem predavanja i radionice koje je održala specijalna gošća eventa, parfumerka Francesca Bianchi. Njezino ime dobro je poznato svim ljubiteljima niche parfema, a kad ih jednom imate priliku probati, ljubav se događa istog trenutka.

Iako posjeduje diplomu iz područja povijesti umjetnosti, od malih nogu velika je ljubiteljica parfema, a da strast prema parfemima pretvori u životni poziv, inspirirala ju je knjiga o prirodnoj parfumeriji. O parfemima uči i eksperimentira cijeli život, a živjela je u nekoliko europskih gradova.

Dzejla Ramovic

Međutim, na stvaranje vlastite linije parfema odlučila se u Amsterdamu, gdje i danas živi. Stvaranje parfema opisuje kao intelektualni proces koji nastaje iz želje za izražavanjem koncepata, osmišljavanjem ideja i evociranjem stanja uma.

Parfemi Francesce Bianchi, koje u potpunosti sama osmišljava, odišu senzualnošću i provokativnošću, vjerojatno kao posljedica fokusa na ljudsku prirodu i intimu. Tako je s uzvanicima podijelila svoje inspirativno i dugogodišnje iskustvo te stečeno znanje, a na veliku radost, okupljeni su i sami imali priliku isprobati i testirati parfeme.

Zašto baš parfemska radionica? Olfaktivno iskustvo važan je segment Kérastase-a, a radionica Francesce Bianchi uspješno je približila čitav proces pomnog odabira pravih mirisnih nota. Ovo je bila prekrasna prilika koju nije moguće doživjeti svaki dan. Radionica poput ove, ureže se duboko u sjećanje jer su mirisi nešto po čemu se prepoznajemo i pamtimo. Bude sjećanja i stvaraju uspomene.

U šarmantnom vrtu Arta Caffea održana je i radionica refleksologije, gdje je u fokusu bilo osjetilo dodira, također važna komponenta Kérastase iskustva i tretmana vlasišta. Dodir kroz opuštanje je nešto u čemu pogotovo uživamo kada provodimo vrijeme u salonu. Pranje kose iznimno je važno, djeluje smirujuće i odmiče stres, kojeg danas ne nedostaje.

Drugi dan, odnosno gala večeru, dodatno je obogatila jedna od najtalentiranijih pjevačica mlađe generacije – Džejla Ramović.
Posljednjeg dana eventa, održano je edukativno predavanje za frizerske salone i njihove predstavnike, a sve s ciljem kako unaprijediti svoje poslovanje.

Kérastase njega kose

Konstantno pionir u umjetnosti njege kose, Kérastase je po mnogočemu bio prvi: u izradi kupke za njegu, njege za vlasište, maske za njegu te seruma za kosu. Do 60tih godina 20og stoljeća, rutina pranja kose se svodila isključivo na higijenske potrebe, a zatim je 1964.god Kérastase brend lansirao prvu njegu za kosu u svijetu.

Kérastase pruža zahtjevnoj kosi vrhunska, personalizirana, luksuzna rješenja za njegu, a sve uspješnom suradnjom znanosti i profesionalne ekspertize najboljih frizera na svijetu. Kérastase je danas profesionalni brand za njegu kose u svijetu broj jedan, koji svoje luksuzne proizvode prodaje u više od 37 tisuća salona u 65 zemalja. Dobitnik je mnogih prestižnih nagrada kao što je ELLE International Beauty Awards gdje je ženska kupka iz linije Genesis proglašena šamponom godine.

Kérastase radionica 2022

Cilj brenda Kérastase danas, isti je kao i nekada – biti neupitno luksuzan brend za njegu kose. Uvijek ostati dosljedan i vjeran svom nasljeđu te sposoban u privlačenju novih generacija na novim tržištima. Korištenje Kérastase proizvoda postao je životni stil koji svaku ženu osnažuje i čini najboljom verzijom nje same.

Kada je riječ o salonima, Kérastase kroz linije nudi opuštajuće tretmane na koje se vrlo lako naviknuti, a povjerenje klijenata koje uživa već godinama, dokazuje koliko je znanja i iskustva uloženo u svaki proizvod.

Foto: Damira Kalajžić i Ivan Gudić
Uz dopuštenje: PR365

Facebook Like Button