Kampanja protiv beauty cyberbullyinga

Cara Delevigne i Rita Ora ambasadorice hvalevrijedne kampanje koja uskoro dolazi i kod nas.

Rimmel London ovog mjeseca pokreće globalnu kampanju, kako bi ustao za 55 milijuna žena iz cijeloga svijeta koje su na svojoj koži iskusile beauty cyberbullying.

Svojom kampanjom „I will not be deleted“ Rimmel zauzima svoj stav protiv beauty cyberbullying-a, kroz koju će prikazati da se beauty bullying događa u svim fazama života, donosi prave priče i iskustva, pokazuje da su svi od influencera, modela, slavnih osoba i korisnika društvenih mreža bili izloženi beauty cyberbullyingu.

Naime, istraživanja su pokazala kako 1 od 4 žene ima iskustva s beauty cyberbullying-om, što znači da svatko od nas poznaje osobu koja je osjetila beauty cyberbulling na svojoj koži.

Prošle je godine 115 milijuna slika izbrisano s društvenih mreža zbog cyberbullying-a

Treba dati glas ovom problemu te jasno i glasno reći da nije u redu maltretirati nekog zbog načina na koji je odabrao izraziti sebe – Ankita Sayal, direktorica globalnih digitalnih medija za Rimmel.

Kampanja ima tri glavna cilja

Prvi je potaknuti globalnu raspravu uz pomoć influencera zaduženih za kampanju i svih pojedinaca koji su se susreli s ovim problemom.
Globalne ikone Cara Delevingne i Rita Ora su u skupini onih koje su ispričale svoja iskustva s cyberbullying-om. Obje su se osobno povezale s kampanjom koja se zalaže za pravo pojedinca da na samoizražavanje i nadaju se da će svojim statusom doprijeti i inspirirati sve koji su pogođeni ovakvim oblikom nasilja.

“Stvarno želimo ukazati na činjenicu da cyberbullying nije ok. Mislim da je odlično što imam mogućnost snimati ovu kampanju s ljudima koji imaju zaista jedinstvene osobnosti i osjećaj za individualnost.

Ovo je nešto što je bilo velik dio moje karijere do sada.“ rekla je Rita Ora. “Poruka koju imam za mlade koji su pogođeni na ovaj način je da je bilo dosta. Nema veze što drugi kažu, vi niste sami.

Moramo stati jedni uz druge i dva puta razmisliti prije nego li nešto komentiramo. Problem s cyberbullyingom je što ljudi mogu napisati komentar kakav god žele, a da se kasnije ne moraju suočiti s posljedicama.
Neki od komentara koje sam pročitala vam zaista mogu slomiti srce i užasno je vidjeti što riječi mogu nekome napraviti.” rekla je Cara Delevigne.

Drugo, korištenje svoje platforme za promicanje koncepta individualne ljepote – Cyberbullying ograničava samoizražavanje i kreativnost te na taj način ide na ruku zlostavljača.

Istraživanje dokazuje da gotovo dvije trećine onih koji su iskusili cyberbullying ne govori o tome

Vidjeli smo to kao priliku da koristimo našu platformu kako bismo podržali uzrok i okupili skupinu ljudi koji imaju vjerodostojnu, autentičnu priču”, kaže Sara Wolverson, potpredsjednica globalnog marketinga u Rimmelu.

Konačno, ali bitno, Rimmel će se udružiti s međunarodnom neprofitnom organizacijom, The Cybersmile Foundation, višestruko nagrađivanom anti-cyberbullying udrugom koja se zalaže za rješavanje svih oblika digitalnog zlostavljanja.

Uz Rimmelovu podršku tijekom naredne tri godine, Cybersmile će pokrenuti “Cybersmile Assistant”, alat koji je najnoviji Al driven tool koji će preporučiti odgovarajuće resurse, pomoćne instrumente, organizacije i članke lokalizirane korisniku te najprikladnije za njihov određeni problem.

Priroda AI machine learning znači da će Cybersmile Assistant postati intuitivniji i učinkovitiji kako raste tijekom vremena. Početak korištenja ovog revolucionarnog alata je planiran u 2019. godini u svim zemljama engleskog govornog područja.

Uz dopuštenje: PR 365 (sve fotografije)

Facebook Like Button