Kulinarska radionici na Food Film Festivalu

Chefovi Mihelj i Nikolić kuhali poznatim damama svoje specijelitete.

Jučer je u sklopu Food Film Festivala Zagreb sponsored by CocaCola održano zanimljivo popodnevno druženje. Centralno događanje bila je Zepter kulinarska radionica na kojoj su kuhali chef El Toro restauranta i bara, Mario Mihelj i Matija Nikolić iz Woka by Matija.

food-festiva-radionica-06

Chef Mihelj okupljenima je pokazao kako pripremiti španjolski brudet, Calderatu s kozicama i lignjama, specijalitet koji se nalazi na novom jesenskom meniju El Toro restauranta i bara, dok nam je chef Nikolić otkrio tajne svoje Curry riže s piletinom. Obojica su kuhali u posuđu iz Zepter Masterpiece linije koje je predstavila direktorica Zeptera Kata Barišić Pavlović.

food-festiva-radionica-02

Inovativna kombinacija superiornog Zepter metala 316L, jedinstvene Zepter tehnologije i dizajna, omogućila im je da pripreme hranu na optimalan način i bez dodavanja vode i masnoća, čime su svi hranljivi sastojci ostali sačuvani, dok se hrana kuhala u vlastitim sokovima, čime su se sačuvali njeni osnovni sastojci i organoleptička svojstva.

food-festiva-radionica-01

Direktor prodaje tvrtke Zepter Gosp. Boris Božić predstavio je Zepter Therapy Air, najbolji svjetski pročiščivač i ionizator zraka koji je idealan proizvod za nadolazeće zimske dane kada drastično pada kvaliteta zraka, a zrak obiluje alergenima i virusnim te ostalim štetnim česticama. Ovaj proizvod dobio je i certifikat da iz zraka eliminira koronavirus, a idealan je i za alergičare.

food-festiva-radionica-18

U sklopu druženja na Food Film Festivalu sponsored by Coca-Cola predstavljen je i novi koncept Mlinar prodajnih mjesta razvijenih vodeći se posljednjim trendovima na pekarskom tržištu te potrebama kupaca, koji žive sve užurbanije, ali u isto vrijeme traže još praktičnija i atraktivnija rješenja za svoje potrebe. Novi koncept razvijen je u suradnji s agencijom Brigada, sestrinskom kompanijom dizajnerske agencije Bruketa&Zinić.

food-festiva-radionica-16

Unutar novog koncepta Mlinar svojim kupcima nudi još kvalitetniju ponuda tradicionalnih, ali i novih proizvoda koji će zasigurno naići na odobravanje kupaca koji godišnje obave više od 36 milijuna posjeta Mlinaru.

food-festiva-radionica-11

Posebnost novog koncepta je iznad svega novi asortiman čime se nadograđuje postojeća ponuda i kupcima donosi izbor funkcionalnih proizvoda. Istraživanja potvrđuju da potrošači, u današnje vrijeme, sve više teže uravnoteženoj prehrani s ciljem jačanja imuniteta i unapređenja zdravlja, istovremeno brinući o maksimalnoj higijeni proizvoda koje kupuju.

food-festiva-radionica-08

Odgovarajući upravo na ove potrebe društva i zahtjeve potrošača, uz povećanu funkcionalnost prostora te prikladnu zaštitu i ambalažu, Mlinar je u svoju ponudu uvrstio i nove, cjelovite i zdrave obroke poput proteinskih krekera sa sjemenkama i visokim udjelom proteina, integralnih keksi različitih okusa, jogurt müsli sa šumskim voćem, a koji se savršeno nadopunjuju s ponudom premium funkcionalnih sokova od 100 % prirodnih sastojaka koji dolaze u četiri zanimljive i ukusne kombinacije.

Predstavljeni su i Nobel eco water systems, sustavi za pročišćavanje vode, odnosno Nobel Star Business, uređaj za pročišćavanje vode idealan za poduzeća koji mijenja aparate s galonima te Dafi filtracijska bočica koja je opremljena jedinstvenim ugljičnim filterom – 100% prirodnim medijem za filtriranje, izrađenim od kokosovih ljusaka.

food-festiva-radionica-07

Izrađena je od izdržljive plastike, u potpunosti bez štetnog bisfenola A, uklanja neugodan okus i miris klora iz vode te ostavlja nepromijenjenu količinu prirodnih minerala (kalcija i magnezija), zahvaljujući kojima voda zadržava vrijedne elemente za zdravlje. Na taj način se povećava pH vode, što povisuje njenu kvalitetu.

Kako nakon silne klope, valja brinuti i o oralnoj higijeni, svojim novim proizdvodima predstavio se švicarski brend Curaprox koji se koji se posljednjih 50 godina usko specijalizirao za oralno zdravlje samo s jednim ciljem – doživotno očuvati zdravlje zuba i desni, a namijenjena je odraslima te djeci od njihovog najranijeg djetinjstva.

food-festiva-radionica-09

Curaprox je predstavio svoje popularne ultra soft zubne četkice i međuzubne četkice, Be You zubne paste za prirodno izbjeljivanje zuba te asortiman za najmlađe – Kids i Baby liniju četkica, pasti, ortodontskih duda i prstena za grickanje – za njegu zubića i desni već od prvog dana života.

Navedena predstavljanja proizvoda i kuhanje specijaliteta chefova Mihelja i Nikolića sa zanimanjem su pratila brojna poznata lica među kojima su Kristina Krepela, Mila Eegović Balić, Sanja Doležal, Karmela Vukov Colić, Uršula Tolj, gastro bloger Hungry Mile- Mile Butorac te gastro blogerica Andrea Cukrov…

food-festiva-radionica-03

Food Film Festival nastavlja se do nedjelje uz vrhunske filmove i super klopu. Ne propustite uživati u iduća tri sunčana dana na Trgu dr.Franje Tuđmana.

Uz dopuštenje: S2 (sve fotografije)

Facebook Like Button