Putovanje okusima jednako je najvećim užicima koji nam ostvaruju želje, ono budi naša osjetila i pruža nezaboravan osjećaj.
Iako se planinarima želio omogućiti polaganiji tempo prolaska stazama impresivnog Velebita, sudionicima prvog izdanja planinarskog natjecanja Highlander Velebit
Hrvatski Telekom predstavio najbogatiji televizijski sportski paket s posebnim naglaskom na nogomet.
Poznati stranci koji su dobili rusku putovnicu.
Profesionalne fotografije kao najljepša uspomena s putovanja.
Kid’s zona -raj za djecu na Zagreb Burger Festivalu.
„Luksuz je u kvaliteti, a ne u cijeni“ slogan je brenda Gault&Millau, a njihova oznaka – kuharske kape – znak prestiža među restoranima.
Rimljani su se služili prstima. Poslije su umakali male spužve u slanu vodu i vezali ih za štapove. U srednjem vijeku upotrebljavala se mahovina, lišće ili stare krpe, a bogatiji su si mogli priuštiti ovčju vunu.
Koliko nam mesa treba? pitanje je koje se nebrojeno puta zapitao svaki organizator roštilja.
Zagrebački hotel Esplanade u suradnji s kozmetičkom kućom L’Occitane osmislio je za svoje goste ekskluzivnu kolekciju Spa Ritual kupki.