Nova era povezanosti

Quintessentially kao najveći globalni lifestyle concierge klub napravio je detaljnu analizu u kojoj je objasnio kako se potrebe i prioriteti bogatih i utjecajnih pojedinaca brzo mijenjaju.
Tržište luksuznih stilova života prolazi kroz razbolje velike promjene.

Poslovnost – povezanost s klijentima i kupcima je sada najbitnija

U ovom novom vremenu tvrtke će još uvijek morati stvoriti „događaje ili iskustva koji se pamte “ za svoje klijente, ali vjerujemo da mogu generirati daljnju vrijednost i različitost ostavljajući svojim VIP osobama povećani osjećaj povezanosti s drugim ljudima i brandovima ili sa sobom.

Sada je pandemija još uvijek u fokusu svih nas, zbog čega se osjećamo još više izoliranijima.
COVID-19 izazvao je preispitivanje naših prioriteta: ljudsku povezanost cijenimo više nego ikad.

Quintessentially je nazvao ovo novo razdoblje Nova era povezanosti

»Svjedoci smo porasta aktivizma koju vode Milenijalci i Generacija Z – sve više ljudi želi teži kupovini proizvoda s pozitivnim socijalnim i ekološkim utjecajem.

Ta će „svjesna potrošnja“ rasti sve više budući da mlađe generacije predstavljaju veći postotak luksuznog tržišta« kazala je Annastasia Seebohm, CEO Quintessentially.

Pogledajte pet ključnih kulturnih pomaka koje je Quintessentially identificirao u Novoj eri povezivanja
Svjesna potrošnja

Kako aktivizam postaje glavnim tokom milenija i generacije Z, brendovi moraju reagirati izvan svrhe brendiranja da bi se smisleno povezali s kupcima.
Luksuzni brendovi moraju biti sve transparentniji i autentičniji. Moraju izvoditi svrhovite akcije – ne samo riječi – za ovu pronicljivu, socijalno svjesnu publiku.

Traženje značajnih veza putem tehnologije

Tehnologija dizajnirana da nas poveže razdvojila nas je. Sada je odstupanje sazrelo – tražimo tehnologiju koja uistinu pruža veću ljudsku povezanost.

Digitalna transformacija nikada nije bila važnija. Iako se više kupovina događa putem interneta, luksuzna tvrtke ne smiju zaboraviti zadržati ljudski element u pristupu kupcima, što je neophodno za izgradnju trajnih odnosa.

Uspostavljanje “žive ostavštine” ciljanim davanjem

Uspješni pojedinci sve se više odlučuju davati i pomagati, vođeni potrebom da stvore živo nasljeđe i povežu se s drugima. Oni preuzimaju aktivniju ulogu, odabirući točno kako koristiti svoje resurse za maksimalan učinak.

Kako filantropija postaje glavna strana strasti bogatih i utjecajnih pojedinaca, brendovi bi trebali razmotriti kako donacijama ili komunikacijama mogu podržati ciljeve klijenata.

Donošenje odluka utemeljeno na zdravlju

Nikad nismo bili svjesniji svog kolektivnog zdravlja. Sada se od svih dragocjenih resursa moraju izdvojiti tvrtke orijentirane kolektivnom zdravlju kako bi uspostavile prave veze sa svojim kupcima.

Iako je sigurnost kupaca glavni prioritet, dugoročno, kako industrija zdravlja i wellnessa nastavlja rasti, brendovi bi trebali razmotriti prilagodbu svojih ponuda na način da uključe proizvode ili usluge za zdravlje i wellness.

Besprijekorna želja za poboljšanjem

Pojačana potražnja za iskustvima transformativnih odluka za poboljšanjem pojavila se dok se potrošači nastoje dublje povezati sa sobom.
Kako znanje i samo-transformacija postaju novi oblici težnje, poduzeća bi trebala razmotriti kako mogu pružiti transformativna iskustva ili master nivo za svoje kupce kako bi potaknuli takav razvoj razmišljanja.

Vjerujemo da će brendovi koji će se sada prilagoditi pružanju osjećaja ljudske povezanosti biti i oni koji će napredovati u budućnosti.

O QUINTESSENTIALLY-ju:
Quintessentially je vodeća svjetska grupa za luksuzni stil života. Počeci potiču iz 2000. godine, kada je mali londonski ured nudio concierge usluge i od tada je kompanija prerasla u globalnu grupu sa uredima na više od 60 lokacija širom svijeta. Usluge koje nudimo našem t.i. članovima “Osobe sa velikom neto vrijednosti” su proaktivne i zadovoljavaju čak i najzahtjevnije ukuse, uključujući rezerviranje stolova u restoranima u posljednjem trenutku, uređenje putovanja, pristup privatnim zabavama, kako bi ispunili najneobičnije želje naših članova.

Samo prošle godine, Quintessentially je dobio pet nagrada, uključujući nagradu Virtuoso za izvanredna dostignuća u rastu prodaje i Concierge Club of the Iear (Aspire Travel). Britansko izdanje čuvenog časopisa GQ je našu izvršnu direktoricu Quintessentiallyja gđo. Annastasiu Seebohm svrstalo na listu 50 ljudi koji najviše obilježavaju život u Velikoj Britaniji.

Facebook Like Button