„Want počinje s idejom o ženi, ženi koja živi u trenutku, ženstvena, odana, zabavna, impulzivna, sa stilom, ima više strana osobnosti. Njezina odlučnost čini je uzbudljivom, originalnom i sexy. Ona je današnja Dsquared2 žena,“-rekli su Dan i Dean Caten, dizajneri i osnivači brenda Dsquared2.
Nakon prošlogodišnjeg lansiranja mirisa Want, Want Pink Ginger je novo poglavlje ove olfaktorne priče posvećene suprotnostima koje se nalaze u svakoj ženi.
Ovog puta duhovita, živahna strana uzima svu pažnju. Ona je djevojka koja zna što želi: zabavna i senzualna.
Want Pink Ginger je orijentalno-cvjetni miris s neobičnom svježom i vibrantnom osobnošću.
Sve se vrti oko ružičastog đumbira, nježnog i pikantnog sastojka japanske kuhinje.
Nos Aurélien Guichard stvorio je novi miris za Dsquared2 na temelju ovog ukusnog koncepta: jedan jedini sastojak koji mijenja miris.
Samo se prehrambeni sastojci koriste u gornjim notama u kombinaciji s ružičastim đumbirom: mangostin i ružičasti papar, limun i mandarina.
U srcu mirisa slijede baršunasti tonovi Damask ruže, heliotropa i nerolija. Bazne note su vanilija s Madagaskara, ljubičica i ambra, završetak koji ovaj miris čini uzbudljivim i senzualnim.
Model je uvijek Rianne Ten Haken, svjetski top model koji predstavlja bujnu, modernu ženstvenost stvorenu za Want.
Dvije bočice pojavljuju se pored portreta djevojke: Want Pink Ginger s ružičastim čepom i slovima i Want s bijelim čepom i crnim slovima.
Poruka je vrlo jasna: Dsquared2 predstavlja dva različita mirisa za istu ženu.
Uz dopuštenje: Martimex (sve fotografije)