Miris žene ili zašto volimo parfeme

Riječ parfem potiče od latinske riječi per fumum što u prijevodu znači ‘kroz dim’.
Ovi mirisni zavodnici postoje već više od 5000 godina, a prvi put su parfeme koristili u staroj Perziji kako bi ublažili neugodan miris tijela, dok su ih kasnije Arapi razvili u snažno sredstvo za zavođenje.

Danas svaka žena ima barem 1 do 2 parfema koje koristi ovisno o namjenama, a u nastavku donosimo četiri najčešća razloga za odabir i korištenje parfema.

Potpis koji priča priču

Mnoge žene često odabiru jedan parfem kojeg obožavaju i s kojim žele da ih ljudi povezuju. Parfem kao potpis ili signature parfume jest onaj koji odgovara osobnosti žene, bilo da se radi o snažnoj ženi, atraktivnoj zavodnici, brižnoj majci, nježnoj romantičarki ili svestarnoj ‘sve u 1′ modernoj ženi.

Mirisni modni dodatak

Žene odabiru parfeme i ovisno o odjevnoj kombinaciji i svom stilu za taj dan. Večernja haljina i zavodljive note ili sportski look i osvježavajuće sportske note?

miris-zene

Poslovni sastanak uz profinjeno elegante note ili opuštena kava s prijateljicama u nježnim cvjetnim notama?

Hedonizam

Parfemi su dio hedonizma, svojevrsan statusni simbol, ali i onaj mali dio luksuza dostupan većini žena. Stoga predstavljaju i savršen poklon za sebe ili druge. No, najvažnije od svega – čine nas sretnima, bilo da bude lijepe uspomene, podižu nam raspoloženje ili nam omogućavaju da kroz njih naglasimo svoj karakter i individualnost.

Zavođenje

Najčešći razlog za kupovinu parfema jest ipak njegova sposobnost zavođenja.

Žene, ali i muškarci, najčešće odabiru parfeme kao pomoć u zavođenju. Parfemi sa određenim mirisnim notama poput mošusa, vanilije, cimeta, jasmina, ljiljana, sandalovine, ruža i crnog papra stimuliraju seksualno uzbuđenje pa su savršeni za zavođenje.

Facebook Like Button