Brand Froddo slavi dječju različitost lansiranjem novih tenisica jedinstvenih na hrvatskom tržištu koje se mogu oblikovati prema željama mališana.
Hrvatski proizvođač dječje obuće Ivančica predstavio je novu strategiju svoga branda Froddo kojom počinje pričati novu, zabavniju i zaigraniju priču. Rebranding je započeo pripajanjem varaždinskog Bambija Froddu, a nastavlja se predstavljanjem nove linije personaliziranih tenisica koje su rezultat ovog jednogodišnjeg procesa.
Nova brand strategija i novi vizualni identitet inspirirani su činjenicom da je svako stopalo, baš kao i svako dijete različito. S novim sloganom «Svaki korak je tvoja priča» Froddo slavi različitost djece i poručuje roditeljima da su djeca koja rastu izvan «kalupa» sretnija i ostavljaju upečatljivije otiske. Za novu brand strategiju zaslužna je agencija Brandoctor, dok su sestrinske agencije iz iste grupe Bruketa&Žinić OM i Brigada nastavile s implementacijom nove brand strategije.
Nova Froddo kolekcija za upečatljive otiske
Jesenska Froddo kolekcija kreirana je u suradnji s ortopedima, dječjim psiholozima i dizajnerima, ali i s roditeljima te branding agencijom. Cijela kolekcija prilagođena je uzrastu i anatomiji stopala te proizvedena na ekološki način bez štetnih tvari i spojeva kao što je Chrom – VI. Inspiraciju je pronašla u različitosti kojom se odlikuje svako dijete, pa je tako puna novih, zanimljivih i jedinstvenih detalja.
Personalizirane tenisice jedinstvene na tržištu
Najveća novost u ponudi Frodda su personalizirane tenisice koje djeca mogu oblikovati svojim crtežom i imenom. Uz svake tenisice djeca na poklon dobivaju flomaster za personalizaciju pozadine obuće čime se želi potaknuti dječja mašta i kreativnost. Flomasteri se lako brišu i omogućavaju mališanima ukrašavanje svojih najdražih tenisica koliko god i kako god žele.
Uz dopuštenje: AKTERPUBLIC (sve fotografije)