Što je izazvalo povratak jednodijelnih kupaćih kostima još od 2015. godine kada je njihova brojka u prodaji dosegla brojku od skoro 5 milijuna prodanih komada.
Izložba Pin-up zlatnog doba kupanja na moru prikazuje malo poznatu stranu kupaćih kostima iz doba poslije drugog svjetskog rata.
Pedesetih i šezdesetih godina uz novi optimizam poslijeratne generacije, kada je stvarana glazba, surfanje i novi životni stil života koji su prkosili ustaljenom stilu, u punom jeku odvijalo se i zlatno doba morskih odmarališta u Americi. Upravo u to vrijeme moda kupanja toliko je postala popularna da su mnoge modne kuće počele kreirati kupaće kostime za poznate popularne osobe tog doba.
Tijekom pedesetih godina Hollywoodske zvijezde nisu smjele biti fotografirane u izazovnom donjem rublju ili neodjevene. Kako bi zaobišli pravila filmski šefovi su se dosjetili da svoje dive obuku u atraktivne kupaće kostime u kojima su pozirali pred kamerama i foto objektivima te tako isticali savršenu tjelesnu građu.
Najatraktivniji modeli izložbe
Izložba je usredotočena na Marylin Monroe i njezin prvi posjet Europi kada je snimala u baršunastom čipkastom kupaćem kostimu marke “Catalina”. Osim fotografija izložen je i ovaj mitski kupaći kostim.
Na izložbi se mogu vidjeti kupaći kostimi visoke mode koji su stvarani za pin-up, a bili su izrazito popularni na zabavama uz bazen u Hollywoodu, kao što je primjerice kupaći kostimi slavne sirene Esther Williams, čiji su filmovi pridonijeli popularizaciji istih.
Osim američkih trendova prikazani su i europski modni trendovi pedesetih godina kada je slavna Brigitte Bardot u suradnji s mnogim vrhunskim francuskim modnim dizajnerima, poput Diora, Jacques Fathea, Schiaparellija iznjedrila mnogobrojne bezvremenske fotografije visoke mode.
Izdvojeno:
> Pin-up je crtež ili fotografija žene u izazovnom seksi položaju. Pin-up bi se u grubo mogao označiti kao slika mlade žene u izazovnoj pozi prilijepljena uza zid. Tijekom drugog svjetskog rata pin-up teme su bile osobito popularne među vojnicima te su slike često bile na zidovima baraka ali čak i bombardera.> Pedesete godine dvadesetog stoljeća bile su zlatno doba pin-upa kada su se fotografije pojavljivale u magazinima, novinama, kalendarima, posterima te je čak Marilyn Monroe snimala za takvu kampanju za mega popularno piće Coca Colu. Trend je iščeznuo pojavom erotskih magazina a u današnje se vrijeme vraća dašak nostalgije za pedesetima, ponovno ponajviše u modu za potrebe oglašavanja medijima.
Izložba se može pogledati u galeriji Joseph, od 5. srpnja do 4. rujna 2017. godine na adresi u Parizu – 7 rue Froissart, svakodnevno od 11 do 20 sati.