Kao i svaka bakina kuhinja koja je puna topline, prožeta finim mirisima i okusima koji se pamte osmišljen je konceptualno dućan Špajz unutar Sarajevskog City centra.
Publici u svijetu već poznat dizajner Denis Leo Hegic, inače nastanjen u inspirativnom Berlinu, osmislio je još jedan izuzetan prostor dućana Špajz čiji nas naziv odmah asocira na djetinjstvo i toplinu doma.
U prostoru dominiraju uglavnom dvije boje, a to je otvoreno plava s dominantnim kuhinjskim namještajem kojeg popularno zovemo kredenc i tople smeđe boje otvorenih polica na kojima su poslagane stvari koje su u kuhinji neophodne. Kao i nekoć tu su i vreće iz prirodnih materijala u kojima se pohranjuju namirnice poput orašastih plodova. Izloženi proizvodi na policama i u otvorenim ladicama stvaraju šarenilo kroz cijeli prostor. Eko materijal i savršeno skladna paleta boja pružaju u prostoru osjećaj topline i prijateljstva, što je glavna odrednica branda.
Poseban draž dućanu “Špajz” daje upravo opisani interijer koji se suprotstavlja dizajnu maloprodajnih dućana unutar trgovačkog centra. On se oslanja na toplinu, održivost, jednostavnost i skromnost.
Ključni dio ovog branding koncepta je upravo dizajn interijera koji želi poslati poruku vjerodostojnosti i integriteta.
Jedinstvena je priča na koju se oslanja “Špajz“. Ona je zapravo tipična bakina ostava, skriven prostor u kojem se nalaze razne vrste specijaliteta. Kao i svaka dobro opremljena bakina kuhinja i ostava ovaj prostor, nadahnut duhom najdražeg dijela djetinjstva, sadrži sve proizvode kako slatke tako i slane, domaće i uvozne proizvode, kavu i čajeve.
Ovaj maleni dućan ispunjava sve uvjete te će ubrzo postati “maleni div”.