ULOLA oduševljava novim inovativnim proizvoda!

Sa svojim novim cvjetnim pakiranjima proizvoda ULOLA nas je oduševila te poručuje kako su povezanost s prirodom, pozitivna snaga cvijeća, pozitivna razmišljanja, nadanja i maštanja ono što čine život ljepšim. Na neki način, oni su onaj čaroban začin života koji svi trebamo.

„Budući da se koristimo tradicionalnom recepturom u pripremi naših proizvoda, povezani smo s prirodom na jedan poseban način. Našom novom cvjetnom ambalažom htjeli smo pokazati koliko je priroda divna i čarobna te da nas i jedna ruža kao dar, ili u ovom slučaju lijepo pakiranje proizvoda, može razveseliti i uljepšati nam dan. Kaže se da su mudri muškarci na vrijeme spoznali snagu cvijeća!“, rekla nam je u razgovoru Andrea Maceljski, direktorica prirodne kozmetike ULOLA.

IMG_5045

IZDVOJENO:
> Činjenica je kako su stari Egipćani i Rimljani vjerovali da cvijeće liječi. Egipćani su smatrali kako miris cvijeća ima božanska moć, a stari Rimljani su štovali Floru, božicu cvijeća i proljeća.

Nova linija proizvoda YOUNG BUSSINES WOMAN
U redizajniranim pakiranjima ULOLA kozmetike našli su se, za početak, novi proizvodi koji su već u prodaji preko njihovog web shopa, a početkom svibnja očekujemo kako će i police dm-a procvjetati.

Iako su krema, serumi i mlijeko za tijelo s provitaminom A pakirani u novi cvjetni dizajn, to ipak ne znači da oni mirišu po cvijeću! Recimo, energizirajuća krema za lice sa kofeinom i ginsengom miriši po zelenim jabukama i već time nagovješćuje svoj učinak: osvježena i pomlađena koža lica.

Ono što se primjećuje, osim redizajna, kod ULOLE, je okretanje i nekim sastojcima koji nisu tipični za naše podneblje.
„Imamo i našu novu kremu za vrat i dekolte s ekstraktom shiitake gljiva. To je proizvod koji uistinu treba svim ženama iznad neke 35. godine života, ali ponuda kozmetike je takva kao da ispod brade koža nije naša!

Oduševljeni istraživanjima vezanima za ekstrakt shiitake gljiva, on je postao kraljevski sastojak nove kreme iz Facelift linije. Naime, ekstrakt ima sposobnost pojačavanja sinteze kolagena kao i poboljšanja njegove kvalitete, istodobno ga štiteći od propadanja. “, objasnila nam je Andrea Maceljski iz ULOLE.

Energizirajuća krema za lice sa kofeinom i ginsengom, zajedno sa serumom za hidrataciju lica, predstavlja liniju YOUNG BUSINESS WOMAN.
Linija je namijenjena aktivnim ženama u od 20 do 40 godina koje žele revitalizirati svoju kožu lica i postići da ona izgleda osvježeno, zdravo, zategnutije i mlađe.
Bit će uzbudljivo vidjeti kako će se i ostali proizvodi ULOLE, redizajnirati, no ono što je sigurno je kako nam ULOLA poručuje: Priroda i cvijeće imaju posebnu snagu – uživajmo u njima, uživajmo u životu!

Facebook Like Button