Vivre: Ponašanje kupaca u pandemijskom razdoblju

Tijekom pandemije kupci treće životne dobi za 195 % više kupovali namještaj i predmete za uređenje doma.

Vivre je u posljednjih godinu dana zabilježio rast prometa od oko 25 % te porast kartičnog plaćanja od preko 140 % u odnosu na prethodno razdoblje

U periodu trajanja globalne pandemije, od ožujka 2020. do ožujka ove godine, Vivre je zabilježio značajne promjene u ponašanju svojih kupaca na svih 9 tržišta srednje i istočne Europe na kojima je prisutan u odnosu na prethodno, pretpandemijsko razdoblje (ožujak 2019 – ožujak 2020. godine).

fotelja-elsa-jungle

Vodeći online trgovac namještajem i predmetima za uređenje doma zabilježio je tako porast prometa od oko 25 %, a u proteklom periodu obilježenom pandemijom zabilježen je ubrzan prijelaz s gotovinskih na sigurnija, uglavnom, elektronička plaćanja. Tako se u posljednjih godinu dana kumulativni postotak kartičnih plaćanja u 9 zemalja u kojima je Vivre prisutan povećao za preko 144 %.

kutna-garnitura-na-razvlacenje

Svim tržištima je zajedničko da su najveći broj transakcija, od ukupnog broja narudžbi registriranih u analiziranom razdoblju, ostvarili kupci u dobi od 25 do 54 godine, s udjelom od 69,10 %.

Najznačajnija promjena odnosi se na sve veći interes za internetsku kupnju među osobama starijima od 55 godina, od čega je najizraženiji rast transakcija od čak 195 % zabilježen u dobnoj kategoriji onih starijih od 65 godina.

fotelja-soho-mustard

U Hrvatskoj se u periodu između ožujka 2020. i ožujka 2021. čak 63 % svih transakcija odnosilo na narudžbe plaćene bankovnim transferima i karticama, od čega su gotovo 50 % bila kartična plaćanja, čime je zabilježen rast od 12 % u odnosu na prethodnu godinu.

Hrvatski kupci su pritom najviše kupovali komade za uređenje i opremanje doma iz kategorija ukrasa, kuhinjskih predmeta i posuđa te kupaonskog namještaja i dodataka.

Pandemijski period utjecao je na veće korištenje mobilnih uređaja pa je najveći porast zabilježen kod kupnji putem mobitela, s oko 35 %, dok su Vivreovi kupci, s rastom od oko 3%, nešto više kupovali i putem računala.

Uz dopuštenje: Media-val (sve fotografije)

Facebook Like Button