WeekEnd Vibes & Wines – dođi, kušaj i kupi

Sunčana jesenska subota izmamila je u dvorište vinoteke Vintesa (Vlaška 63) brojne vinoljupce. Razlog? Sve popularnije događanje „WeekEnd Vibes & Wines“ na kojem se mogu degustirati vina te ista potom kupiti s popustom od čak 30%, i to sve na otvorenom.

Ovaj put posebno je razveselio dolazak plešivičkog vinara Franje Kolarića koji je pod brendom Coletti predstavio čak 11 etiketa. Jedna od njih čekala se s osobitim nestrpljenjem.

vino-ambalaza-butelja

Riječ o posljednjem uratku Franje Kolarića, o posebnoj vrsti pjenušca koja je sve veći hit u svijetu. Jeste li već čuli za pét-nat? Radi se o skraćenici franuskog izraza „pétillant naturel“ što bi u prijevodu značilo „prirodno pjenušanje“.

sudionice-dogadjanja-1

Pét-nat je prva poznata metoda proizvodnje pjenušaca, starija čak i od one šampanjske, a sada, s trendom prirodnih vina, ponovno se vraća u modu. Ovaj trend laganih i voćnih pjenušaca već prate neki hrvatski vinari, a među njima je i Franjo Kolarić. Ne zaboravimo da je prvi proizvođač u Hrvatskoj koji je za ambalažu vina upotrijebio keramičku bocu.

sudionice-dogadjanja

Pét-nat Coletti prirodno je pjenušavo vino od sorata pinot sivi i chardonnay. Vino je nefiltrirano, bez dodataka sumpornih spojeva ili bilo kakvih aditiva. Nizak postotak alkohola i nježne arome tropskog voća, citrusa i bijelog cvijeća čine ga idealnim osvježenjem u svakoj prilici.

„Mislim da je to pjenušac koji će napravit jednu dobru priču ove i sljedeće godine u Hrvatskoj jer tu prezentiramo jednu prirodnost“, poručio je Franjo Kolarić na događanju. Pét-nat Coletti uskoro će se naći na tržištu, a cijena će mu se kretati oko 100,00 kuna.

vino-ambalaza-butelja-1

Osim pét-nata u kojeg Franjo polaže velike nade, Franjina uzdanica je i sorta sivi pinot. Bilo je interesantno kušati ovu sortu s različitih aspekata proizvodnje: kao pjenušac, kao svježe vino te u varijanti oranža odležanog u amfori.

sudionice-dogadjanja-1

Nakon kušanja u odličnoj atmosferi za koju je bio zadužen glazbeni znalac i radijski voditelj Kornelije Hećimović, posjetitelji događanja mogli su najdraža vina kupiti po cijenama od čak 30% popusta. Morate priznati da nije loše za popunjavanje kućnih zaliha.

Facebook Like Button